Christina och Julia

Alla inlägg under november 2011

Av Christina och Julia - 30 november 2011 08:59

ja, fortfarande sjuk! Jag har varit de nu i en vecka och två dagar!

Så igår var jag hos doktorn, och nu ska jag ta medicin i 10 dagar, men det värsta va att av den medicinen kan man få ganska ont i magen och gissa vad jag hade inatt?!

Så nu ligger jag här och undrar om jag kommer åka till skolan på fredag :/  Kramisar//Christina <3

Av Christina och Julia - 29 november 2011 21:31

Hej, nmu siter ja i köket och myser med Cazper(hunden)<3 Cazper e en liten korsning mellan Jack rusell och dansksvenskgårdshund. Han e supergullig<3 Vill bara säga de att om att ni får gärna ge os tips och råd om hur vi kan göra denna blogg bättre:) Idag har jag gjort ENG:( De e typ de roligaste jag vet:p Lr inte.....

hejdå//julia

Av Christina och Julia - 28 november 2011 21:22

Hej, nu är ja hemma från stallet. Razman gick jättebra idag<3 Har även mockat, bärt hö och vatten. Skolan va trög idag, men man hoppas på en bättre skoldagen imorgon . Hat även utväklingssamtal (stavning ) imorgon:-\ Inte kul alls. Idag fyller Cazper 2år. För dom som inte vet vem Cazper är så är han min syrras Hund<3 Så jag gjorde en liten gåta till honom. Tårtan innehöll korv, köttbullar, ost, leverpastej, flatbröd och hundgodis. Han fick även lite leksaker<3 Nu ligger han bredvid mej i soffan och sover:-* Gulleplutten<3Som en kort sammanfattning så har jag hunnit väldigt mycke idag:-)Kramisar //Julia

Av Christina och Julia - 28 november 2011 09:49

Sorry för att jag inte blogga i går:( Jag han tyver inte. Men nu är jag i allafall i skolan. Superkul! Efter skolan blir det att dra till stallet. Ska rida underbara Razmen<3 <3 Det ska bli kul. Har ju inte varit i stallet sen i torsdags:-C Men ja hinner tyver inte blogga mer nu men jag lovar att blogga mer i kväll:-*Puss och kram på er alla//Julia

Av Christina och Julia - 27 november 2011 16:47

Jaa, har haft strömavbrott i minst 2 h inte så kul -.- Men det är mysigt vi har hålit på att sätta upp tavlor medans ^^ Och så har Josefine,mamma och jag spelat "Äggspelet"

Men jag hoppas ni har haft det bra ;D Kramisar // Christina<3

Av Christina och Julia - 27 november 2011 10:07

Ja, jag e sur och det är för att de blåååser ute :@

Jag tänkte gå ut och greja lite med en av våra hästar "Pontus"

Gå över lite kavaletti (stavning) och visa att man inte behöver vara rädd för grejer, men somsagt så blåser det typ kuling ute :/ Aja är iallafall inte helt frisk fortfarande :@ har hostat heela natten! Buuuh!

Men det får väll bli att fortsätta på läxorna som Jessica gav mig och städa lite i huset :/  Kramisar // Christina <3

Av Christina och Julia - 27 november 2011 00:27

Nu va de första advent då:) de e ju mysigt<3 Man för hoppas på glögg och pepparkakor sen då:)Nu är julstjärnorna uppe:p Yes snart e de jul:) snart börjar problemen om vad man ska köpa för julklappar:(

Föresten höll ju på att glömma att vi har enterligen fått en header<3 De e ju bra!

nej men nu för ja allt ta och försöka sova:/


 



Godnattpuss på er//Julia 






Av Christina och Julia - 26 november 2011 17:00

Påväg ut till hästarna och göra lite fiiint! Har ju trots allt inte varit där på några dar eftersom jag har haft feber m.m

Men nu bär det av snart! Tänkte göra rent hos kaninerna också! Tack mamma för att du gjorde rent där när jag var sjuk<3 Kramisar // Christina


Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards