Christina och Julia

Alla inlägg under april 2012

Av Christina och Julia - 30 april 2012 14:28

  


För bara några år sedan gick vi två olika klassen!
Att vi dessa tre år har funnit varandra såhär bra kunde jag inte tänka mig då.
Nu går vi i sexan tillsammans sen skills klassen till två igen.
Men kom ihåg att aldrig glömma varandra ♥

För vi finns här för varanda♥


Vi alla har varit sura på varandra, men what ever.
Alla blir det.

Bara så ni vet JAG ÄLSKAR ER! ♥ ♥

Av Christina och Julia - 30 april 2012 11:56

Nu ska jag ta och äta lite lunch snart och sen drar jag till stallet 

//Julia   

Av Christina och Julia - 30 april 2012 09:45

Hej, först kommer det jag köpte på Hööks förra söndagen:)


Grimma i blå 99:-


Nosludd med text Expensive i blå 29:-


Ridsockar i rosa 29:-


Vanliga ridvanntar i svart 19:-    


Här kommer de jag köpte i går på Ginatricot:)


  

Blus i vitt med spettsi ryggen 249:-


L.A tröja i grått 249:-


  

Spetts linne i vitt och rosa 99:- styck  


Topp i svart 99:-


Typ ett sådant linne bara att det står USA i stället för de ``fula´´ trycket 99:-



Den inringade ringen 79:- (tror jag)


Så det var allt från Ginatricot, härkommer det som jag köpte på M.O.B oxå:)

Hitta inga exakt bilder men jeansen ser typ exakt lika dana ut:)



Ljusa jeans 399:-



Rosa jeans 399:-


Svarta jeans 399:-


Har totalt handlat för 2346.- den senaste veckan så nu får det nog vara stopp ett tag tror jag :p

 

      

   


          

   

Av Christina och Julia - 28 april 2012 18:53

Tryck >HÄR< så kommer du till bloggen:)

 

Av Christina och Julia - 26 april 2012 20:10

SENASTE:

1.Dryck: Vatten

2.Telefonsamtal: Syrran

3.SMS: Christina

4.Sång du lyssnade på: Satan i gatan


HAR DU NOGÅNSIN:

5.Dejtat någon två gånger: Nerj, dejtar inte!

6.Vetat om att dågon är kär i dej: Ja da

7.Varit kär: Ja

8.Förlorat någon speciell person: Nej, inte vad jag kommer på nu i allafall....

9.Varit deprimerad: Nej, inte va ja kommer på nu.

10.Varit så trött att du har somnat sittandes: Ja da mång gånger.


DIN TRE FAVORITFÄRGER:

11.Svart

12.Vit

13.Rosa


I ÅR HAR DU:

14.Lärt känna en ny vän: Nej tyvärr

15.Fått dit hjärta krossat: Nepp:)

16.Skrattat så att du har börjat gråta: Jajamen

17.Träffat någon so förändrat ditt liv: Nja

18.Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja

19.Kramat en kompis: Ja, många gånger


OM DEJ:

20.Vad är ditt namn: Julia

21.Singel/Upptagen: Sinel

22.Kille/Tjej: Tjej

23.Hårfärg: Mörkbrun

24.Lång/Kort: Lång

25.Längd: 176


26.Har du svarat arlit på dessa 26 frågot: Japp:p





 



Av Christina och Julia - 23 april 2012 16:10

Hejsan dejsan!
Som ni kanske märker är jag på ett ganska glatt humör idag vet inte varför faktiskt! haha
Ohh vet inte vad jag ska skriva!
Snälla ni skriv kommentar eller nåt och fråga vad ni tycker om eller vad som är intressant! :D


Snart har jag tänkt att gå ut med Mimmi på en promenad!
ojj måste gå bye! // Christina

Av Christina och Julia - 22 april 2012 08:03

Förra gången gick det inte att blogga ifrån ipaden (mormors) haha men denna gången så jaaa!Detta blir ett jätte kort inlägg. idag ska jag åka och träffa morfar mer vet jag inte hare gött! //Christina

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards