Christina och Julia

Alla inlägg under maj 2013

Av Christina och Julia - 31 maj 2013 14:53

Ett tag tyckte jag sotenäs fältrittklubb verkade jättebra. Mycket tävlingar osv.
Men vet jag fan inte vad jag ska tycka!
Jag mailade till dom förra fredagen ang. PRAO. Har inte fått svar...
Ringde dom i måndags och i onsdag.
Det dom säger är att dom ska ringa tillbaka!
I måndags sa dom att jag kunde få svar dagen efter.
Har jag fått svar av någonting? NEJ!
Fugan ville stil. Nu kämpar jag sista dagen med att få bekräftelse om jag inte får det nu så jobbar jag hos mamma istället...
Vet ju inte vad jag ska göra!

...

Av Christina och Julia - 27 maj 2013 17:17

Kommer ett inlägg sedan om en sak jag hatar! Då menar jag verkligen hatar!
Lagom långt kommer det bli.
Hoppas inte detta kommer hända era barn som ni kommer få i framtiden.
För det är hemskt!

..

Av Christina och Julia - 27 maj 2013 07:00

Den där jävla videon laddades ju inte!
Det gick inte. Ja var ganska upptagen igår också. Hjälpte syster att flytta.

Av Christina och Julia - 25 maj 2013 14:04

Då blir det ett videoinlägg.
Julia är ju här så hade passat super om det blir idag!
Eller jag vill egentligen inte men Julia tvingar mig..
Så kom igen bara tre ynkliga till

Av Christina och Julia - 25 maj 2013 09:29

Hopplöst trött..
Gött att det är helg i alla fall.
Ska försöka stängsla lite mer i hagen så det blir färdigt.
Hoppas mamma har mockat ut det sista i boxarna.
Jag är tvungen att rensa ogräs i mammas trädgårdland..
Pontus ska ridas.
Jag har ju varit borta mycket nu efter skolan denna veckan så jag rider Pontus i lagom tempo. Han kan behöva träna över bommar.

Julia kommer någon dag också.
Så vi kör på det!
Svarar på frågorna denna helgen när jag får lust.
Lovar att den kommer!
Adjös folket!

Av Christina och Julia - 24 maj 2013 20:18

Tjockar mig framför tv:n med chips och godis.
Har inget att säga.
Frågorna kommer upp imorgon.
Kan ju bli videoinlägg om 6 st till kommenterar.
Goo!

Av Christina och Julia - 23 maj 2013 10:17

Haft franska i skolan.
Kul men blivit uttråkad..
Ska nu har musik så måste dra. Tjarå!

Av Christina och Julia - 23 maj 2013 10:17

Haft franska i skolan.
Kul men blivit uttråkad..
Ska nu har musik så måste dra. Tjarå!

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards