Christina och Julia

Alla inlägg under mars 2012

Av Christina och Julia - 29 mars 2012 08:33

Som ni har märkt så har de inte blivit något bloggande från min sida då det har varit mycket med då har Chrikstina varit ducktig och hållt lite uppdat för er<3 Det kommer inte bli något bloggande från min sida i helgen heller (får ksk låna syrrans mobil och blogga ifrån om jag är snäll)  Bilder kommer.....

Måste packa de sissta för vi åker snar:)

Ni får hare så gött till vi hörs nästa gng

                                                             //

                                                                 

                                                                              Julia  

Av Christina och Julia - 27 mars 2012 19:45

Detta blir ett snabbt inlägg ska gå ut till hästarna nu!
Tidigare idag var jag och Josefine ute och red mamma eller pappa var INTE hemma ;) wihooo
Hon är duktig (Y) Älskar dig Josefine.

Måste gå nu hej då   

                                          <33333     

Av Christina och Julia - 25 mars 2012 18:41

Det förra inlägget jag gjorde tidigare idag försvann! Så det blir inte så långt nu eftersom jag inte orkar...
Men tidigare idag var jag på ridskolan (Y)
Idag har jag också varit  ute och ridit Pontus med Josefine fast hon red Mimmi!
Jag har även klippt av grenar som hänger ivägen när man klipper gräset  

Åhh vet just nu inte vad jag ska skriva!  bye
Om ni vet något som ni tycker att vi ska skriva om så säg till!
Är inte alltid lätt att komma på vad man ska skriva  


Men nu måste jag gå bye allihopa!!

                                                       

Av Christina och Julia - 22 mars 2012 15:43

Det vlir inte så långt inlägg eftersom jag mååååste göra läxa, som jag kanske har slarvat med att göra  

Men iallfall idag har dagen varit lite seg, är nu väldigt trött också.
Men shiiit vilket fint väder!
Har lust att bara gå ut och rida! Men kan inte göra det själv, så som Pontus är  

Förut gick jag tillochmed ut med Syrrans katt ( som typ är inne katt ) låda och gjorde rent den ohhh så duktig jag kände mig! Jippie en underbart fin och glad dag just nu  


Men nu blir det piano, NO och Franska.

Kanske blir något inlägg när jag spelar haha det får ni avgöra ( haha tror inte sjunga suuuuger)

  tjohooo  

                         

  

Av Christina och Julia - 20 mars 2012 19:36

Nu sitter jag och tittar på halv åtta hos mej. Tyker faktist att ni oxå ska titta på de. Ricktigt bra facktist:) 

Idag har ja hafft matte prov de gick skällit. tror ja i allafall........  Nu har ja precis gjot lite ENG. Bu för de. Imorgon ska jag städa OSV.

Mitt rum är väldigt rörigt.. Åååååååååååå kommer inte på något bra att skriva om 

Ni har la inte glömmt frågestunden? Ni få passapå!


Nä nu orkar ja inte sitta här och skriva om ingen ting!


Ni får hare så gött//

                                  


Av Christina och Julia - 17 mars 2012 15:05

Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem så att jag kan gå ut till stallet om jag fortfarande inte har ont i magen -.-

I dag på ridkurserna så hade ju jag e överraskning!

Dock inte så kul men en äkta vän blir superglad! Innan ha jag sagt att jag inte skulle hjälpa till mer av en viss andledning men så pratde jag med Marie, och överraskningen var att jag skulle komma och fortsätta med det ändå x)


Imorgon så kommer min kompis som går i femman så ska vi rida på Pontus kanske lite smått med Mimmi också vet inte ännu.

Nu vet jag inte så mkt mer om vad jag ska skriva om :)
Pöss o kram.


                        

Av Christina och Julia - 17 mars 2012 08:14

Jahopp, idag när man l´kunde sova till 8 så vaknar man soklar 7:9 Livet är alltid lika underbart^^

Nu undrar  ni säkert vf jag bara kunde sova till 8 nu när de e helg och allt. Här kommer svaret: jag ska åka till stallet kl9. Nä nu ska jug inte sitta här och slöa. Nu ska ja ta en macka sedan ta på men stallkläderna och sen så drar vi till stallet. Underbart synd mara att inte solen skiner...

 

Av Christina och Julia - 16 mars 2012 21:55

Japp nu kommer ett litet flummt inlägg:) Just nu så bakar jag sockerkaka, mummmms<3

Dagen i dag har varit chill. Hade bara Hk och matte i skolan idag^^

Ni har la inte glömmt frågestunden lr?

Imorgon ska jag till stallet:) Först ska jag hjälpa till på ridkurserna och sen ska ja rida själv:p

Är så nyfiken så jag tror ja dör!!!

Christina har sagt att hon har en överaskning till mej men ja vet inte vad:)

Nu sitter jag och äter min sockerkaka som va klar för 2min sedan:) Kärlek!!!

Imorgon kväll ska vi även ut och äte..

Puss och hej

   


Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards