Christina och Julia

Alla inlägg under februari 2013

Av Christina och Julia - 28 februari 2013 20:23

Åh ingen som har lust att skriva med mig..
Mobbad...

Av Christina och Julia - 27 februari 2013 22:18

Så där ja, nu har mer än halva skolveckan gått!(:E
Jag vet inte vad som hänt med mej efter lovet!
Jag brukar vara jätte trött på morgonen och super pigg på kvällen men inte nu längre, nu för tiden är jag trött på kvällen och pigg på morgonen!
För typ på helgen å så brukar jag vakna typ vid halv 8 och gå upp och vara seg hela förmiddagen och sedan på kvällen. vara vacken till typ 1 tiden!
Men nu för tiden så vaknar jag på morgonen vid halv 8 tiden och vara super pigg men på kväll somnar jag vid 10 i soffan, samma gäller på veckorna....!
Idag efter skolan åkte jag till syster min och myste, hon körde hem mej vid 8 och då hjälpte hon mej även att handla då både mamma och pappa har feber....
Så har varit en lugn dag!<3
Nu ska jag sova, va lång dag i skolan, sluta inte fören 15:35 så är trött..!:(
Godnatt//Julia

Av Christina och Julia - 26 februari 2013 21:42

Kan dock inte säga att denna dagen vart hemskt. Men kan heller inte säga att de vart toppen. Vi kör på okej.
Det mest gått snett idag. Förutom att jag typ gjorde sönder en sak på ett piano... Shit the same, han blev inte sur.
Konstig dag. Hoppas dagen imorgon blir bättre.
Kan säga att imorgon blir dagen FULL!
Har två dagar på mig att träna på ett prov.. Är det okej? Nej usch vad fel tycker jag..!
Sista dagen imorgon på att träna till det.
*Skola 08:20 - 13:20
*Äta
*Dansa till soaré 14:00 - 16:00
*Hem äta antar jag.
*Skytte 17:00 - ...

Somsagt fullt.

Nellies blogg?
Fel av den personen att skriva så till andra för att stärka SITT självförtroende...
Btw Nellie har valt sitt liv till att sticka ut. För hon har så stort självförtroende.
Men den personen gjorde fel.
Vart är världen?
Alla kritiserar mot alla.
Kan alla inte bara ta de chill?
Skita i att vara elak för en dag och känna hur grymt det känns?
Ska inte påstå att jag är så mycket bättre själv. Men det är faktiskt riktigt skön känsla särskilt när det är vår (Y)

Av Christina och Julia - 25 februari 2013 21:33

Idag va de tillbaka i skolbänken ingen!
Kan ju inte precis påstå att jag länktat...
Jaja, snart helg!;)
I skolan hände ingen ting, bara samma gammla vanliga visa...
De är bara att ta dagarna som dom kommer och fokuserar på att det snart är helg så går både veckan och dagarna snabbare!;)
Kan ju inte direkt påstå att jag har några planer för helgen, meb ändå!:p
Ridkurserna börjar nu på lördag o så men eftersom de är som de är med min arm har vi kommit fram till och bestämt oss för att jag inte ska vara med denna terminen!
De är ju synd men de är nog bäst så!;)<3
//Julia

Av Christina och Julia - 25 februari 2013 19:24

Allvarligt.. Att alla som jag sms:ar med alltid frågar vad jag gör när jag tittar på tv.. Åh seriöst, känner mig som en tv nörd.

Btw imorgon ska jag prov. Ahh nervös.
Tänk om jag glömmer ALLT!
Usch fy blää.

För er som läser detta och går på ridningen.
På lördag börjar ridningen igen.
Inte säkert att det blir ridning eftersom all is är ivägen. Men jag tänkte ge förslag på att man kan rida därbak i hagen.
Beror på isen såklart. Men idag har en del smällt.
Lääääääängtar sjukt mycket!
Att kunna rida i paddocken igen.

Av Christina och Julia - 24 februari 2013 17:41

Ligger här i soffan och helt utslagen.
Var ju idag med Julia och åkte skidor i Åmål.
Shit! Vi överlevde. Trotts att backen var brantare än vad vi trodde.
Aja det gick toppen.
Men nästa gång blir de banne mej Snow board!
Tack Julia för en underbar dag!
Den kunde inte blivit bättre! <3


Av Christina och Julia - 21 februari 2013 21:43

Imorse kom som sagt Christina!:D
Har varit en mysig dag med mycke prat! Mys!
Prata igenom "besluten" jag tagit och det känns bra, som en klump släppt från magen!<3
Vi har även varit i stallet och tagit massa härliga bilder i de fina vädret!
Sen innan hon åkte hem baka å bara tog det lunkt!<3
Imorgon blir det eventuellt en sväng till Lysekil eller staller!
Godnatt//Julia
Ps. Underbar bild på Christina som jag tog idag!:)<3

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards