Christina och Julia

Alla inlägg under juli 2012

Av Christina och Julia - 30 juli 2012 08:59

Tjabba tjena hallå!

Vad händer idag?

Jo! Idag blire att vara hemma och vänta på en j**la lastbil, som ska ge saker till pappa.

Det värsta är ju att jag tror inte på att den kommer komma, för den skulle kommit i torsdags...


Usch! Idag är det en sån dag, vill vara med någon, men ändå inte x)
Får panik asså, vet att jag behöver fortsätta i ladugården (stav) men vill ändå slappa.

Är nog smart att passa på när hästarna är ute :/ Hmm.

Aja får se vad jag gör.

Det värsta är att ingen som jag har lust att vara med är hemma...


Jessica: Skulle iväg.

Carina: Liseberg

Julia: Ska till stallet


Hoho, vet vad alla gör sörrö ♥



VET NI?: att det är loppis i hamburgsundskolan nu på sommaren jag ska vara där och "jobba" imorgon, kom dit vettja!

 




Av Christina och Julia - 30 juli 2012 01:30

 


 

Av Christina och Julia - 29 juli 2012 23:15




Vet att någon/några låtar e gammla, men de skite jag i  

 



;)

Av Christina och Julia - 28 juli 2012 12:46

Hej:)

Nu har ju jag och Christina bloggat här ett tag och under tiden vi har bloggat har ju namnet Razman nämts i nästan varje inlägg^^

Dom flästa tror nog att hanns namn uttalas Rasman, men så e de inte!

Hanns namn uttalas Rachman,men stavas Razman^^

   


 



Av Christina och Julia - 26 juli 2012 18:35


Mina bilder!


 

 

 


Nu kommer Julias bilder!


 

 



Hennes sista vet jag inte, men har har ett förslag.



 

?

Av Christina och Julia - 26 juli 2012 18:34

Någon som vill att jag ska berätta fortsättning hur jag träffa min underbara Sandie ♥

 

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards