Christina och Julia

Alla inlägg under mars 2013

Av Christina och Julia - 31 mars 2013 10:04

Åker till Sandie nu på morgonen, hoppas få rida någon mer!
Ska sedan hem och rida Pontus (Y)
Skytte inlägget kommer den dagen jag har storblogg lust. Den dagen kommer komma under veckan eftersom jag har lov.

Av Christina och Julia - 30 mars 2013 23:42

Hejsan och glad påsk!<3
Har påsken varit bra?!
Själv tycker jag påsken varit helt underbar!
God mat, mysa med familjen, raketer, smällare och påskefyr!:D
Har fått 3 påsk ägg med smått och gott i?
Imorgon blir de nog gym eller stallet!
Avslutar denna påsk med att må sjukt illa, fast så brukar mina påskar se ut!:/
//Julia

Av Christina och Julia - 29 mars 2013 07:59

Godmorgon!<3
Äntligen är de lov!
Första gången på hela veckan jag värkligen kan slappna av!
Har typ inte hafft en ända läxa på hela 7:an men självklart så får jag 3läxor denna veckan. 1eng läxa med tre olika uppgifter, ca.30 tal i matte boken och plugga in för biologi provet vi hade igår, aja nu är de iallafall skönt att de är gjort!
Lite om dagen:
Nu på morgonen ska vi iväg och handla
in för påsk, sen när vi kommer hem ska
jag och mamma iväg och gymma hos
Johanna och efter de ska jag påsk greja och göra en GUL påsj cheesecakes, blev ett långt ord så vet inte om de är rätt stavat men skit samma!:)
Ni får ha de bäst!<3
//Julia<3

Av Christina och Julia - 28 mars 2013 18:57

Kom ganska nyss hem från bowling med Jossan och Becka.
Askul! Tyvärr så vann Beckan men Aja.
Nu orkar jag inte mer, tjao

Av Christina och Julia - 26 mars 2013 21:23

Dagen börja som den alltid gör, mamma räcker mej och jag står upp och gör mej i ordning det blev slita jeans från Gina, svart topp från H&M och rosa palladium, har tyvärr inga. bilder.
Sedan bärde de av till skolan.
Va en chill dag i skolan, första lektionen va de idrott sedan va de dubbellektion med matte och sisst va de bild/syslöjd!
När jag kom hem så va de bara till att ta en banan och hoppa i träningskläderna för 1 1/2 timmes gym i min systers gym!<3
Körde 1/2 mils powerwalk och sedan tränade jag lite ben och armar!<3
Nu ikväll har vi varit hos mormor och myst och självklart tittat på familjen annorlunda, visste ni att jag va på Liseberg samtidigt som dom spela in
familjen annorlunda i julas, cooooolt, ellerhur!:p
Nä, nu ska jag gå och göra mej iordning!<3
Godnatt//Julia

Av Christina och Julia - 26 mars 2013 19:35

Tror inte ni fattar hur glad jag är!
Underbar dag.
Åkte till Sandie efter skolan och red henne. Gick jättebra i början, hon gick super,en eftersom det stod hinder så blev hon snabbt väldigt upphetsad.
Blev lite hopp också. Bara ett hinder för hon har inte hoppat sen våras.

Josefin frågade sedan om jag ville rida Dolly. Självklart!
Vi red tillsammans så hon red Bazindra och jag Dolly.
Kommer få träningsvärk.. Ooo
Sedan lurade Josefin på mig att hoppas stutts med Dolly. Gick jättebra!
Blev lite bockningar efter men det gick super.
Har sedan märkt att Dolly gärna lägger sig ner på kortsidan så ja. Träningsvärk kommer jag ha efter all kämpning efter det.

Av Christina och Julia - 26 mars 2013 19:35

Tror inte ni fattar hur glad jag är!
Underbar dag.
Åkte till Sandie efter skolan och red henne. Gick jättebra i början, hon gick super,en eftersom det stod hinder så blev hon snabbt väldigt upphetsad.
Blev lite hopp också. Bara ett hinder för hon har inte hoppat sen våras.

Josefin frågade sedan om jag ville rida Dolly. Självklart!
Vi red tillsammans så hon red Bazindra och jag Dolly.
Kommer få träningsvärk.. Ooo
Sedan lurade Josefin på mig att hoppas stutts med Dolly. Gick jättebra!
Blev lite bockningar efter men det gick super.
Har sedan märkt att Dolly gärna lägger sig ner på kortsidan så ja. Träningsvärk kommer jag ha efter all kämpning efter det.

Av Christina och Julia - 24 mars 2013 20:57

Äntligen har man kunnat komma in i den lugna fasen. Tre prov efter lovet, okej. Planeringar för veckan har börjat komma och det känns toppen!
Inte van med att tänka på vad jag ska göra under veckan.
Känns som om mycket har rensat ut ur mitt huvud. Gött!

Måndag: Läxor efter skolan. Träna till prov som kommer efter lovet, rida Pontus.

Tisdag: Åka till Sandie efter skolan. Känns bra, nu är ju solen uppe längre också så blir bättre med tiderna.

Onsdag: skyttet, avslutning. Priser och glass! Byter sedan om och drar direkt till träningen med Pontus. Spännande, första gången i ridhus. Undra hur de kommer gå.

Torsdag: Läxdag och lite till.

Fredag: Leeeedig! Antagligen rida Pontus och hoppas på att få åka till Sandie. Hade vart trevligt.

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards