Christina och Julia

Alla inlägg under januari 2012

Av Christina och Julia - 29 januari 2012 19:59

För låt för att de blir lite inlägg i dag. Har inte gjort så mycket i dag. Myst, varit hos mormor, tittat på hästhoppning och ponnyakuten... Får ladda för skolan i morgon. Ska även till stallet i morgon så de bli ju kul... I går när jag var i stallet locherade (stavning) jag Razman. Han va så förlåt nu svär ja jävla sjukt ducktigt i går. Är sjukt stållt över honom. Finns nog ingen finare, sötare och underbarae häst en han<3 Vet inte vd jag ska göra i stallet i morgon vi får se.

//julia

Av Christina och Julia - 28 januari 2012 10:19

Det blir stallet i dag


kram//Julia

Av Christina och Julia - 28 januari 2012 09:28

 Nu är det dax för en

       


ridstövlar

Detta blir en hiss.

Älskar dom. Finns att köppa på emmi.se för 3995kr.

Märket var Pioneer tror jag.



ridstövlar

Även detta blirr en Hiss!

Jag ttker att dom är snygga. Fins att köpa på emmi.se För 519kr

(stod inte va de var för märke va jag kunde se i alla fall)



supreme highrider

Detta blir sissta hissen för i dag.

Tycker dom är coola. Dock ksk de är lite opraktist med vit ridsövllar men skit samma coola är dom i all fall.

Märket är Highrider tror jag.

Finns att köpa på emmi.se och priset är 3195k.r







 

Detta blirr dagen Diss.

Jag tycker att dom är fula.

Fins att köpa på emmi.se för 499kr.

(hitta inget märke på denna stövell)



//Julia

Av Christina och Julia - 28 januari 2012 09:06

Hhhmm, undra om de blir något stallet jag vill dit men vet inte om de blir så:/

Hade varit så underbart att få sticka upp till stallet i dag...

Saknar stallet sjukt mycke facktist<3

Som sagt vi får se hur de går.

Senare i kväll ska jag på kalas/fest. Vet inte vad jag ska kalle de men skit samma.

Kalaset/festen är min lilla kompis som har.

Hon fyller nämligen !3år nästa vecka.

Ni får inte reda på vad hon får av mej fören i morgon/kvällen. 

Man oan ju inte riskera att hon får reda på de jenom bloggen.

De hade inte varit kul alls.


Nu ska ni få några tips på saker ni bör tänka på om ni ska skaffa en blogg med någon in känner:

1. Personen du ska ha bloggen med bör du ha träffat några ggr.

2. Ni ska lita på varandra. De är vicktigt. Ni ska inte går runt och vara rädda för att han/hon ska lämmna ut lösenordet till någon.

Här va mina tips för i dag.


 

//julia





Av Christina och Julia - 26 januari 2012 21:20

Hej, ny lovar jag en sak. All övrig tid jag har i helgen ska jag je till bloggen. Ett löffte e ett löffte. I dag så lonchera(stavning) jag Razman i paddocken. Va lite orolig för de skulle vara halt/att han skulle få styltor. Men de gick supper. Han va superlycklig för att han fick galoppera i snön.

Nä nu får ja gå. Ska titta på lite ``Biggest luser Sverige´´ sen blire sängen.

Men vi hörs ju i helgen...

God natt//Julia

Av Christina och Julia - 23 januari 2012 16:15

Ja vet, ja vet!

Har inte bloggat på flera dagar men har inte orkat...

Denna helgen har jaginte gjort så mkt. Va med Jessica i lördags.

Igår va jag hemma och hade sådär kul.

Men var ute med syrran och syrran... hehe

Tog ganska mkt bilder

Har tänkt se om jag kan ut och rida Pontus sen han behöver nog rida av sig lite :P

Mimmi ska också få en liten tur hade jag tänkt ;D


 Kramisar Christina <3


Av Christina och Julia - 21 januari 2012 11:36

TAGGA att åka pulka med Ida:)

Det är facktist första gången denna vinter som vi nfår så mycke snö så vi kan åka pulka:)

Nu har vi ca.10cm snö<3

Vi har hafft ca.2cm snö som mäst i år och de smälter bort efter mindre en en timma.

Nu får ja allt gå ut för my friend väntar så snällt på mej.



Puss och hej leverpastej//Julia

Av Christina och Julia - 18 januari 2012 19:28

Japp, de blir nog inget lånkt inlägg i dag tror jag. I går red jag ut med Christina. Jag red Razman (förvånade lr:p) och Christina red gulliga Sandie. Razman va lagom pigg och Sandie var superpigg:p Hon är van vid att ridas hårt men nu har hon inte blivit riden på 1 vecka. Orkar inte förklara vf nu i allafall. Vi redut mellan 16:00-17:30. Så de var mörkt när vi red. De va lite kymigt. Har alldrig ridit ut när det var mörk.


Nu har jag gjort klart läxorna för denna veckan:) Matte och svenska.

Nu sitter jag här och tittar på Berg flyttarin<3 Sen blire Sveriges mästerkock:)

Imorgon blire stallet. Hoppas man kan rida i paddocken

Kan ej blogga mer nu men här kommer en good låt.



Hejdå på er//Julia  


Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards