Christina och Julia

Alla inlägg under maj 2012

Av Christina och Julia - 31 maj 2012 16:19

Nu i helgen hoppas jag att det blir att jag blir att Julia,Julia och jag åker och rider! Wiee

Just nu ska jag gå ut och rida lilla Pontus (L)

Blir nog att jobba på volter och lite skänkelvikning Woop, woop!

Har inte så mkt att skriva just nu hmm,hmm!

  Älskade gubbar!

Pontus är det ljusa och Lukas den mörka!

(Båda är våra)



Denna videon är grym!

Den passar säkert in i mångas liv.

(inte i min men grym ändå)

Hon har gjort många låtar sök bara på Sofijah på youtube!

//Christina

Av Christina och Julia - 26 maj 2012 00:30

//

      

Av Christina och Julia - 26 maj 2012 00:09

*Jag blir typ alldrig brun utan röd:/

*Jag är kittlig typ över allt!

*Jag sover med ca.15 kuddar:)

*Jag är 176cm lång

*Jag har ridit 7år men bara trillat av 3gånger!

 
 

Av Christina och Julia - 25 maj 2012 14:18

Fick reda på klasserna idag! Blev la sådär nöjd:/ Men helt ok...

Kommer i allafall gå i 7H:)

/Julia  

Av Christina och Julia - 24 maj 2012 18:28

ladda upp lite bilder men datan dampar..

Vi får se när det blir av -.- :/ // Christina

Av Christina och Julia - 24 maj 2012 18:03

... så har jag perioder då jag har lust att blogga..

Nu tror jag faktist att jag är mitt emellan.

Denna dagen har inte varit ett dugg kul...

Som sagt så sover jag typ ingenting nu på natten när jag har fått tandställning ( som jag bara har på natten + lite efter skolan.

Ännu har jag inte vant mig med den så runt 2-3 vaknar jag att att hela munnen värker och jag måste ta ut den..

Efter det sover jag som en stock!

Så som vissa i skolan säkert märker så är jag typ sur hela tiden ( bara för att jag är en person som måste ha mkt sömn..)


Men,men nu blire iaf lite dator och snart sängen (Y)

 

Av Christina och Julia - 23 maj 2012 23:00

Just nu känns allt bra!Det är varmt och skönt ute, har bara 14skoldagar kvar, får reda på klasserna till sjuan på fredag, åker på skolresa med bästa klassen på söndag och får träffa den blivande klassen på onsdag!!!!!Såhär kan jag förtsätta i all oänlighet

Av Christina och Julia - 21 maj 2012 15:42

Okej denna dag finns det inget att klaga över...!

Underbart fin dag må jag säga ^^

Just nu är jag inne men borde gå ut!

Är med Jessica! Yey ^^

Idag blir det nog en liten promenad med lilla Mimmi    ( min lilla ponny )

Innan jag går ut idag så hade jag tänkt tjärna 5 kroner Wiee! Haha


Men idag blir det inte så mkt skrivande.

Någon gång denna veckan blire bilder på oss. Tummen upp (Y) eller..? hoho

Men nu blire snart ut i solen wiee! // Christina

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards