Christina och Julia

Alla inlägg under december 2011

Av Christina och Julia - 31 december 2011 17:23

Gott nytt år!!! Hoppas ni får ett helt underbart år med både bra och dåliga saker.

Detta blir sissta inlägget från mej i allafall:)

Men sen kommer ett nytt år me massa häliga inlägg:)


 

Här kommer lite nyår från mej <3


 

Gott nytt år pussar från Julia


Av Christina och Julia - 29 december 2011 18:21

Åååååååå snart är de nyår. Ja vet inte om de e bra lr dåligt. Har hännt så mycke bra i år:) Tex. Från att vara livräd för att hoppa till att hoppa små hinnder och änkla banor. Från att rida 1 gång ksk 2 i veckan ibland till att rida mycke mer... Love and like it!!! Detta ksk låte konstit/dummt men de känns hämskt att snart säga att detta är sissta gången jag rider i år:(denna veckan har jag varit i stallet varje dag, ska dit i morgon me<3

sorry för att jag inte har lagt in nåra inlägg men jag har inte velat blogga. Men nu blev de ett inlägg:)

Pöss och Köss//julia

Av Christina och Julia - 27 december 2011 18:50

Tjabba tjena hallå!
I dag har dagen varit helt underbar har varit hos Sandie!!!! <3

Va hos Marie sen kl var lite över 11 till kl 6 idag..

Man kan säga att jag är lite trött + att huvudvärken har kommit!

Men aja nu så ska jag snart gå och duscha,sen så blir det nog lite tv ;) Pöss o kram Christina!

Av Christina och Julia - 26 december 2011 23:47

Hej, idag har jag  varit i stallet, ska även dit i morgon me:) Idag löshoppade jag Razman och Ariella. Razman hoppande högst 70-75cm. Inte så högt menmen... Jag hade 2 hinnder. 1 på 40cm och 1 på 70-75cm. Han hoppade bara de höga hinndret typ:) Hade ett hinnder på varsina långsider. När ja smacka på han så att han kom fram i galopp så galopperade han förbi de låga hinndret och rusade typ i 200km/timmen mot de höga hinndret:p I bland när jag smacka på han så galopperade han i en cirkel runt mej i 5-6 varv. Han va helt galen i dag. Maqn kunde typ tro att han va unghäst. Ariella va superducktig i dag. Hon hoppade 90cm:) Imorn när ja ska till stalet så ska jak ksk rida med Christina<3

Klickade runt lite på YouTube:

Nu svär ja. JÄVLAR asso!!!!

Kan man inte va lite mindre?

Haha, Julia är ducktig:p

Godnattkyssar//Julia





Av Christina och Julia - 24 december 2011 05:19

God Jul<3 hoppas de e någon som kan sova. Själv vaknade jag halv 5 och är klarvaken:/

Dessa är mina favisar i kalle anka och hans vänner( går på ettan 15:00 på julafton som allso e i dag för dom som inte vet)


Julkramar och Julpussar//Julia


Av Christina och Julia - 23 december 2011 12:03

Hahah, aa man kan säga att jag är avund på dig Julia :P

Eftersom du får va i stallet hela tiden...

Medans jag aldrig har tid... :/

Men också nu när Julia hjälper till så rider du/hon där gratis, det gjorde jag iallafall...

Men jag hoppas verkligen att jag får komma dit och rida gratis fortfarande även jag inte hjälper till i första gruppen på våren/hösten.

Hoppas,hoppas,hoppas, men det är ju Marie som bestämmer de:P

Men iallafall så idag har två av mina syskon och jag klätt granen :P

Hehe mest Josefine och jag xD

Imorron är det ju jul får se om vi ska åka till mormor eller vara hemma:) // Kramisar Christina

Av Christina och Julia - 23 december 2011 00:09

Nu är de lilla julafton:) Fattar ni vad de betyder? Imorgon e de julafton. JJJJJJJJJJJJIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIII!
!!!

Kram//Julia

Av Christina och Julia - 22 december 2011 23:49

Har varit i stallet idag<3 Först red jag och Josefin ut:) De gick la sodär:/ För de första va han pigg så sofört man skulle trava galopperade hann i stället, och för de andra så höll han på med huvudet, för de tredje så blev han rädd för att den hästen Josefin red på (Prince) blev rädd:( Josefin sa att dom höll på så för att dom inte kunde busa i hagen för de va så lergit så derför fick dom gå i grushagen så att dom kunnde busa av sej:) Dom busa mycke. Tex. Dom galopperade runt i hagen och jaga varan och så gjorde Razman en så snäv sväng så han rammla och när Prince då de så la han sej brevid Razman och dom började rulla sej:p När ja va klar så löshoppade jag Cindy och Ariella:) Cindy va piggast:9 hon bock typ hela tiden.. Dom hoppade upp till 80cm idag men jag vet att dom skulle klara högre utan problem. Nu när jag har jullov kommer de bli mycke hästar. Min ridlärare har sagt att jag får vara där hur mycke ja vill:) När ja kom hem så gjorde ja och mamma lite julgodis:) de blir ksk stallet på söndag om jag har tur:)

Imorgon ska jag:köpa julgran, pappa ska göra julskinka och köttbullar. mummmmms, och mycke mycke mer


Asso seriöst..........

Pöss//Julia


Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards