Christina och Julia

Alla inlägg under januari 2013

.

Av Christina och Julia - 31 januari 2013 21:49

Bara för att jag inte har lust att blogga, så bloggar jag..
Ska sova ännu en dag imorgon hoppas jag.
Skola. Typ 2 1/5 NO.
Och trygghetsråd för min del efter maten.

Tävling på lördag. Och måååååste åka till Sandie nu här snart.
Åh! As mycket prov pch läxor hela tiden.
Har så mycket så jag glömmer bort vissa ibland.. Jag hinner göra dom men, typ dagen före kommer jag på det...
Har så mycket att tänka på nu inom skolan så jag glömmer piano läxar jag har.. Och den har jag ju varje vecka...
Btw. Seriöst. Det känns som om jag går i nian och har alla slutprov nu.
Antar att lärarna blandar ihop allt.
Vet ju förresten redan vad jag vill gå!
Yey! Isåfall blir det natur (tror jag) och sedan veterinär.
Om jag har tillräckligt med betyg.

Bonjour!

Av Christina och Julia - 29 januari 2013 19:09

Bjuda på sig själv. Love.
Personer som verkligen bjuder.
Kanske därför jag tycker William och Clara är så coola,fantastiska,underbara..
Kalla det vad ni vill.
Btw. Känslan att bara vara jag tycker jag är grym.
Kom ihåg typ i 5-6, att alltid undra vad andra tycker om än. Att alltid vara som dom MAN TYCKER SÅG BÄST UT, OCH SOM ALLTID FICK MEST UPPMÄRKSAMHET!

Det har jag släpp. De ligger kvar på vägen som jag skuttar från till en braaa framtid.
Förr förstod man aldrig om en annan tyckte om än eller inte.
Men nu. Man förstår.
Räcker med att man går fram.
Tittar på dom. Och vänder.

Okej. Ni acceptera det inte. Fine
*Vänder och går*
Lika glad som man va innan man gick fram.

Många vänner? Ja, inte ensam eller så. Men vet vilka jag kan lita på och inte. Sånt förstår man tillslut.
Dom jag trivs bäst med är dom som bjuder på sig själv. Nej, inget överdrivet. Men inte ta allt på allvar heller. Usch.

För mig verkar det vara ett trist liv att ha allt perfekt.
Plattat hår varje dag.
Sminka sig överdrivet.
Mascara räcker och kanske lite grejs. Vad det nu heter...
Aldrig få skratta åt en sak som är jättekul bara för att *ledaren* i gänget inte tycker det var kul.

Trams. Det mesta är faktiskt tillåtet här i Sverige. Bortsett från brott osv. Ja ni fattar.
Det är faktiskt bara en normer som oftast tjejer börjat med!

Av Christina och Julia - 29 januari 2013 09:03

Glöm inte att följa mej på Instagram @bertssonjulia
//Julia

Av Christina och Julia - 28 januari 2013 18:30

Blir ett jättesnabbt inlägg innan jag går ut till hästarna.
Dagen. Den har gått väldigt snabbt.
Ja. Inget mer att säga.

Av Christina och Julia - 27 januari 2013 17:57

Fick ett ryck och ville byta header.

INTE det bästa men var tvungen.

Julia får byta om hon inte vill ha färgen eller inte headern.

Eftersom vi inte har så många nytagna bilder så fick det bli så.


 

Av Christina och Julia - 27 januari 2013 17:06

Vinter är en av det bästa jag vet! Älskar att åka slalomskidor.
Men när det kommer till hästarna så.
Usch. Hatar det.
All is som förstör allt om man inte har ridhus.

Sommar.
Ordet smakar gott.
Jordgubbar.
Lite kläder på sig.
Varma härliga dagar.
Inget mörker som skrämmer mig..

Sommar är nog bäst.
Om det gäller hästarna.
Det värsta är ju då att vi har så hemskt mycket flugor, bromsar osv.
Så hästarna står inne det mesta.
Har en bra plan ibland.
Rida Pontus på morgonen och Sandie på kvällen.
Men. Den stora värmen kommer tidigt ibland. Runt 8-9 på morgonen.
Hoppsan.

Av Christina och Julia - 26 januari 2013 10:22

Ny startad blogg http://christinayesjulia.bloggplatsen.se/sida-57/

(vet inte om den funkar)


Alla bilder kanske inte är tagna just då men vi la upp flesta då.

Tiden då jag tyckte bilderna på mig var jättebra

Sedan så får ni lite bilder på julia också.


År 2011 till början på 2012

    Skratta inte...

Bilden är hemsk.

   

Fina Julia ♥

 

   

Underbara personer ♥

 


2011 November- december

Till

2012 Januari - Mars




NY TAGNA BILDER.

Från ett halvår tillbaka.


       

Man ska aldrig skämmas.


     

Ibland misslyckas man.


                     

           


  Adios! Nu åker jag till torp!

Av Christina och Julia - 26 januari 2013 10:13

Finns det någon där ute i välrden som har ett gott hjärta och kan tänka sig att hjälpa mig och julia med en ny header.

Det behövs nu.

Nu behövs det lite nytt.

Jag har själv gimp men inte kommit på hur man fixar med bilder... Bara hur man målar.


Chao

     

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards