Christina och Julia

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Christina och Julia - 20 april 2012 14:15

Tycker oxå att de va en bra ide´.

//Julia

PS. om du läsed detta vill säga, jag smsar dej i kväll (fredag kväll) om en sak i morgon! DS.

Av Christina och Julia - 20 april 2012 14:01

Hej, idag fyller världens bästa ponny år. Ingen mindre en Razman.

Så derför ska jag snar åka upp till han och skämma bort han lite!!

Han ska få äpple, moröter, knäckebröd och hästgodis i massa

Som ni vet är han inte min egna utan bara min sköthäst! Hade självklart velat att han va min men nu e de inte så.

Så mycke som jag älskar Razman trodde jag inte man kunde göra fören jag träfa honom!

Han är helt klar bäst!!!

Och för att visa er att jag värkligen älskar honom så gjorde jag detta kort till honom.

Hoppa att det va okej Josefin att jag tog ett av dessa kort av dej? Tack i sånnafall!!!

Hoppas ni kan läsa vad som står på bilden 

Som sagt jag älskar dej av hela mitt    

//Julia

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards