Christina och Julia

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Christina och Julia - 14 maj 2012 20:09

Detta är faktist min första hopptävling.

Jag har inte hopptävlat sen dess ;)

Detta är en Clearrond (stav) i trollhättan.

Men detta är på Arella som också finns på ridskolan/hos Marie.

Detta var för ett år sedan i Maj.

Denna bjuder jag på... eller aa den finns redan på youtube ^^)

För ni som tänker " Åhh hon la säker upp den bara för att skryta" eller nått liknande, då säger jag det direkt.

NEJ det är inte jag som har lagt upp den det är faktiskt Marie som filmade och Josefin som la upp den "Josefin är med på bild i början"

Hoho Josefin är duktig på att rida om ni vill se henne rida sök bara på Josefin aidermo så ;)

Och ni som undrar vem Josefin är hon är Maries dotter.


Mina damer och herrar varsegod och se på denna "fantastiska" filmen.

Ja jag vet rider som en kratta där, men så närvös jag var. Usch!



På ett hinder  det bort klippt För Ariella stanna.
Själv tycker jag att jag red fruktansvärt dåligt men som sagt min första tävling.


Nej nu har jag annat att göra. Bye! // Christina

                                                  


Av Christina och Julia - 14 maj 2012 19:53

 

 

Sandie Gumman!

Du gör mitt liv underbart, jag älskar dig!

Jag vet... Jag kan inte köpa dig, men bara ingen annan köper dig så är allting bra.

Du är Bäst!

Ingen annan är bättre än dig!

Om du inte blir utlånad i sommar kommer jag vara där hos dig  heeeeeela sommaren

Åhhh finns inga andra ord för att uttrycka hur mkt jag älskar dig

Av Christina och Julia - 14 maj 2012 18:00

Juste..
Idag har Saga och jag varit en hel dag på TanumsRidKlubb! Yey

Vart underbart bara att jag blev ganska blöt den tiden som det regna som mest.
På en dag hann man med ganska mycket..!


Från 9-15.50 ;)

*Tagit fram middagshö.

*Lagt ut kraftfoder och krossatt havre.

*Mockat ridhuset (Bara jag)

*Krossat havre i en maskin (Bara Saga)

*Mockat boxarna.

*Soppat stallgången.

*Tvättat mattorna som är i hästarnas boxar/spilltor (Gummimattor)

*Gjort iordning där höt är.

*Borstat hästarna.

*Lagt iordning där alla täcken är (Vikt dom fint, dom låg en hel hög typ)

*Tvättat träns.


Detta var typ allt.

Men måste gå nu hej då // Christina

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards