Christina och Julia

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Christina och Julia - 8 maj 2012 16:33

Denna gången var det näst sista gången på ridningen.
En typisk sak som jag inte gillar...!
Det värsta är att nu finns det inget "tränings ridläger" så det kommer säker att vara massa med vecka 28.


Innan så måste jag hinna samla ihop alla dessa pengar som ska betalas också.
Egentligen är det ju inte så mkt och det kommer inte ta lika lång tid denna gången eftersom jag har ett sommar jobb! Jippie!
Btw kommer säkert åka och rida mkt innan vecka 28.
Om inte Sandie blir utlånad för då skiter jag antingen i det eller kanske tar jag med Pontus istället! (Y)

Men bara om Sandie INTE är med som jag verkligen hoppas att hon ska så man kan få lite träning.

Men detta året får jag inte glömma min mobil laddare! haha
Förra året:

Mamma: Ska du inte ta med laddaren ifall mobilen "dör"
Jag: Nej da det kommer den INTE göra.
Mamma: Okej.
Men vad tror ni hände...?
Mobilen "dog" dagen efter...
Mamma som skicka hur det gick m.m
Smarta jag asså...   


Men nu måste jag gå läxor ni vet   hoho
Men hoppas du fick svar på din fråga Julia! //Christina

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards