Christina och Julia

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Christina och Julia - 14 oktober 2012 20:48

Behöver mycket sömn känner jag.

Trött ^...^

Skolan imorgon igen usch.

Mitt schema för morgon dagens skola


Mentor tid - Jag just då på trivsgrejsskola.

Bild - i Bildsalen ^^

Språk - Franska "Moi, j'ai mappelle Christina"

Fooood - Undra vad gör fooood?

Idrott -  Racketsport

Elevensval - Gympa tillsammans med Alva och killarna. Ingen annan tjej som har gympa D:


Slutar dagen klockan 14:40

   Läser just nu denna bok i skolan, underbar om man gillar romantik, typ x)

Ska snart gör en kort skrivning om boken, kom inte på vad det heter.


   

Av Christina och Julia - 14 oktober 2012 13:29

Bilder finns på Julia (D) mobil och hon lägger upp dom ikväll.

Gårdagens ridpass blev lite blandad.

Dom som ville fick rida barbacka på dressyren tre st ville.  Jag, Julia (D) och Ellen

Ellen har vi tyvärr inga bilder på.

Jag och julia ville jobba lite mer på komma i form.

Gick lagom bra, men blev väldigt nöjd i Galoppen :D (y)

 

Vi hade tänkt åka till Marie idag också och kanske löshoppa lite hästar, men tyvärr hindrar vädret oss.

Vi hade ju även kunnat åka dit, men blir ju inget nöje då.

Puss hej ♥


Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards