Christina och Julia

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Christina och Julia - 23 oktober 2012 15:35

Kom ganska nyligen hem ifrån skolan.

Har nu mycket läxor att göra.

Franska

Matte

Svenska

No - Prov


Hate it...

Varför har de så höga krav på vad man ska bli när man blir stor?

Jag menar, just nu vill jag bli veterinär inom hästar.

Men ställs väldigt höga krav?

Varför?

Gör vi inte tillräkligt i skolan liksom? Eller?

Först sitta typ tuuusen h i skolan sen komma hem och plugga...
Tänk jag då som ska gå ut till hästarna varje kväll.

Komma hem från skolan hinna rida kanske, göra läxor sammanlagt en timma. Vill sen hinna göra något annat.

Sen gå ut till hästarna vid åtta börjar oftast bra pogram. osv...

På onsdagar när jag är på skyttet? Åker dit 5 kommer hem typ 7 eller nått för jag hjälper till oftast också.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-


 

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards