Christina och Julia

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Christina och Julia - 17 juni 2012 15:15

Imorgon blir det stallet för min del.

Tror det blir dressyr men jag får se.

Ska fråga Johanna  (min syrra) om hon vill följa med :p

Det ksk ni inte visste men hon har faktist oxå ridit/rider :D

Hennes favorithäst heter Razman ;p Japp den den hästen jag rider:) Vi tycker om samma typ av hästar !

det är inte första gången som vi vill rida samma hästar:) Det har faktist hänt två gånger innan

 

Av Christina och Julia - 17 juni 2012 08:15

Hej, hej!
Har vart väldigt mycke nu de sissta. De är derför som det inte har blivit något bloggande:/

Har hänt mycke både i familjen, skolan och kompisarna.

De som har hänt i familjen vill jag inte ta upp på bloggen men jag kan säga att det är inget som har hänt mej.

I skolan har jag fått sommar lov och sagt hejdå till mina gammla klasskompisar/lärarae.

Kommer sakta min gammla klass. Vi hade väldigt roligt tillsammans :) Det är så typiskt att vi ska splitras nu då jag kommit lite närmarev vissa í klassen som jag inte kommer gå med i sjuan. 

Kommer såklart saktana visa lärare men jag komer inte sakna alla.

Så nu är mellanstadiet och 6B historia :/

Inom min kompisar så har jag kommit närmare kompisar jag redan har, vilket jag tycker är bra!

Är inne i en bra perjod nu för allt inom mina kompisar bara flyter på! 

Inget bråk lr något allt bara flyter på!


Idag ska jag till Amanda! De kommer bli kul :) Har ingen aning om va vi ska göra men vi kommer på något:p




   



Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards