Christina och Julia

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Christina och Julia - 26 juni 2012 19:58

Hur många priser har du i skytte? 37 stycken + lite choklad,godis som jag ätit upp ;)

Hur länge är ridlägret du och Julia ska på? Opps! kom ej  ihåg hur många dagar, vet att det är v.28 ;P hoho

Vad åt du senast? Lasange (stav)

Vad drack du senast? Mjölk

Vem ringde dig senast? Mamma ringde mig senast :P

Vem sms:a dig senast? Julia var det ;)

Vem krama dig senast? Jadu en fråga jag inte kan fråga på riktigt... ( vet inte ^^)

Svart eller vitt? Opps! hmm tror faktist vitt ;)

Bästa låten just nu? Har ganska många, men just nu lyssnar jag mycket på Anna Graceman ( superstar) ,Nelly ( just a dream)  och Taylor swift ( love story och you belong with me)

Bästa klädesplagget du har? Har ingen favorit men tycker att det är skönt att gå runt med mina blåa shorts och linne ;)

Vad kostade din kamera? Min kamera kosta runt 4.000 med ALLT till ( inte väskan, fick den)


Hur lång är du? Jag är 1.60 Hade gärna vart kortare ;)

Hur mycket väger du? Usch :(   49kg

Hur länge har du ridit? Eftersom jag har egna hästar kan man väl säga att jag har ridit hela mitt liv.

Fast jag började rida ganska tidigt tror jag. max 4 år minst 2 ( har säkert ridit innan där lite då och då, men började väl med allt 2-4) är inte säker.

Dina nära vänner? Har många nära vänner. Men nära vänner är dom jag kan lita på och du är en av dom Julia ♥

Tre saker du är nöjd med dig själv? Kropp? Personlighet?  Jag blandar.. ;) ( trög haha )

*Står för det jag säger även det blir fel eller att jag har fel.

*Mina ögon.

*Dom som håller på och pratar illa om såna som dom ens inte känner vänder jag bara ryggen imot och skiter i, bryr mig alltså inte om det.

Läser du min blogg? Klart ♥♥♥

Haru lust att träffas någon gång? Självklart! Skicka ett sms den dag du har lust ;)


   Tjao tjao allihopa!



Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards