Christina och Julia

Alla inlägg den 8 januari 2012

...

Av Christina och Julia - 8 januari 2012 10:57

I dag har jag ganska mkt att skriva om... Tror jag ^^

Jag ville så mkt åka och rida Sandie idag och mer lust fick jag när jag fick se annonsen, tack så hemskt mkt Julia för att du visade mig den :D


Mamma och pappa tyckte att jag inte skulle åka och rida eftersom tänderna inte sitter fast riktigt och att såret inte är riktigt läkt, så istället ska jag ska till torp och lämna tillbaka en tröja som är för lite och så hoppas jag på att Pernilla ska komma idag ^^

Jag blir alltid lika besviken när jag ser Sandie -94 bra hopphäst till salu...

Sandie betyder mkt för mig, men dom kan ju inte ha kvar henne bara för min skull och dom behöver ju mer plats i stallet till andra hästar.

Men måste gå kramisar christina

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards