Christina och Julia

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Christina och Julia - 14 januari 2012 08:57

Asso ååå vad jag blir trött på mej själv. Jag är ju så dålig på att uppdatera så de finns inte:/ Jag måste värkligen bli bättre på de. Aja nå får vi vara lite posetiva:D

Kan ni inte kommentera några sånnahär tillexempel, Ridstövllar/Ridskor    Häst/Hund, aaaa ni fattar vad jag menar:p

hadde varit kul om ni gav mej några sådana:D


Såhär har dena veckan sätt ut:


Måndag:Va med kompis som jag hadde sovit övermed. Sedan vid 14:00 körde pappa mej till stallet.

Jag och Josefin red ut medan min ridlärare gick med hundarna. Vi kunde bara skritta för de harre snöat lite och dom hadde skor så det blev som snöbollar i deras hovar som dom tappade hela tiden ochfick nya snöbollar:p

Sen mockade jag och hjälpte josefin att packa transporten. För hon skulle bo på skolan mellan tisdag och fredag så hon hadde med en av sina hästar och passa på att träna ordäntligt i deras ridhus eftersom att dom stora tävlingarana börjar i februari. Sen hadde vi litte snöbollskrig för de började snöa mera. Jag åkte hem vid 18:45.



Tisdag:Städade jag och mublerade om på rummet. seda stack ja till stallet. Jag red inte för det var så halt ute och snön hölpa att smällta coh det finns inget ridhus i närheten:) Men jag grejade i stallet i stället:) Jag åkte hem vid 18:15. På kvällen åt vi litte godis:)


Onsdag: Mitt godislöffte började, och även skolan började:/ Jiipppiii skolkan började med den länsta dagen på hela veckan, 15:30:( När skolan slutade åkte jag till min syrra.


Torsdag: Var jag i skolan som vanligt. Sen åkte jag till stallet<3 Jag red lite men Razman hadde fått ett skav av täcket på manken och när ja red så skavde chabraket mot skavet så de blödde lite så då red jag inte så länge som jag hadde tänkt:( Sen mockade jag och så. Mamma hemtade mej vid !8:40. Hon skulle hämta mej tidigare men hon glömmde bort tiden.


Fredag: Var jag i skolan. Sen gick jag hem och grejade med dator innan vi skulle till mormor och äta middag vid 14:30. När vi kom hem igen så va ja vid datorn en liten stund till. Senare på kvällen så bakade jag enb kladdkaka, den blev perfa:) Sen så myste jag ,med familjen.


Lördag: Har bara hunnit blogga. Sa till stallet vid 11:00.


Så detta var vecka.. Helt ok facktist. Imorgon börjar Ponnyakuten3 på svtb kl.19:00 Missa ej.



Nä nu får ja gå och äte frukost ksk kommer ett till inlägg från mej i kväll men bara ksk.


 

Kramar//

              Julia  



Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards