Christina och Julia

Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

Svar från fågestunden:)

Av Christina och Julia - 25 juni 2012 11:45

Jappsi jappsi, nu kommer svaren från frågestunden:)


1: HUR LÅNG ÄE DU? Jag är 176-178cm

2: HUR LÄNGE HAR DU RIDIT? Jag har ridit sen strax innan jag fyllde 7år så det blir 6år iår

3: KAN DU BERÄTTA LITE OM  RAZMAN? Raz man är en Arab (arabiskt fullblod). Han är skimmel. Han gillar att hoppa eller att bara få rusa runt i paddocken:) Han är 21år men de märks INTE! Man kan tro att han är 10år ibland:)  

4: VAD VILL DU GÅ PÅ FÖR GYMNASIUM NÄR DU KOMMER TILL DE VALET? Asso jag vet inte vart jag vill gå men jag vet att jag vill gå någon hästlinje

5: HAR DU GÅTT I NÅGON ANNAN SPORT FÖRUTOM RIDNING? I SÅNNA FALL VARFÖR SLUTA DU? Jag har spelat forboll men jag sluta med de för att jag blev skötare på Razman och hade jag då fortsat med fotboll hade jag inte hunnit med familjen ock kompisarna.

6: HAR DU NÅGRA PLANER FÖR SOMMARLOVET? Jag ska till Liseberg, på ridläger med Christina, va med kompisar, åka till en kompis som bor vid gbg och ksk åka till Danmark

7: KAN DU BERÄTTA LITE OM VAD DU GILLAR ATT GÖRA PÅ FRITIDEN FÖRUTOM RIDNING? Baka, va med kompisar, va med familjen och va ute:)

8: NÄR FYLLER DU ÅR? Jag blir 13år den 21 september 

9: VILKEN ÄR DIN NATURLIGA HÅRFÄRG? Mörkbrun, den färgen jag har på korten

10: JAG UNDRAR VAD DU ANVÄNDER FÖR SMINK OCH HUR DU SMINKAR DEJ? Jag använder mascara och de kletar jag på som man ska:p

11: JAG UNDRAR HUR DU FIXAR HÅRET? Jag brukar bara borsta de och blöta de och sätta upp luggen

12: JAG UNDRAR OM DU HAR NÅGRA BRA TIPS PÅ HUR MAN KAN FIXA HÅRET SNYGGT? Man kan platta de, locka de och man kan platta de och göra en inbakad fläta bak till öran:) Jag vet inte  vad de heter:p




Ja de va dom frågorna jag har fått:) hoppas ni blir nöjda med svaren:)

 


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina och Julia - 9 augusti 2013 10:14

       

Av Christina och Julia - 11 juni 2013 20:47

Nästa stopp. Horseworld ;) Så nöjd! Där ser allt så mycket gladare ut av smilisar man kan göra osv. Så kom med nu. Minnen har man här, minnen kommer man skapa. Www.Perfection.horseworld.se...

Av Christina och Julia - 10 juni 2013 19:42

Planen är nu så att byta till horseworld.se men vi kommer inte på bloggnamn. Så det kommer hända när som helst. Så följ med dit sen ...

Av Christina och Julia - 9 juni 2013 21:10

Sommarlov om 4 dagar! Då kan verkligen tiden räcka till. Ingen skola att tänka på bara hästar och kompisar. Får ju inte glömma solbränna. Detta året gäller det! Hade velat bli brun på benen till på torsdag.. Hahah får prata med Jessica om hon vil...

Av Christina och Julia - 8 juni 2013 14:13

Alla har ju någonting som man verkligen stör sug på. Detta är MIN åsikt om det jag tänker berätta. Okej? Min första mobil fick jag när jag gick i femman. Det var en knappmobil och hade ingen kamera. Inga spel eller nåt kunde ja ladda ner. Nu hö...

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards