Christina och Julia

Alla inlägg under oktober 2012

Av Christina och Julia - 7 oktober 2012 10:32

Tiden då vi red ikapp?

Tiden då vi tränade för att klara vissa mål?

Tiden då vi tävlade om vems häst som kunde trampa på mest mördarsniglar?

Tiden då vi blev arga på varandra så vi inte kunde rida tillsammans?

Tiden då vi alltid red dit du ville?

Tiden då vi ibland red dit jag ville?

Tiden då vi red tillsammans varje dag?

Tiden då vi gjorde allt tillsammans vi fyra?

Du och Pontus, Jag och Mimmi?


Den tiden saknar jag ♥

Älskar dig Syster Yster ♥

 

Av Christina och Julia - 7 oktober 2012 10:20

  

Är så himla orolig för Mimmi.

Mår skit för att det känns som om hon mår skit.

Det som har lugnat mig är att hon har ingen feber. Hon hade 37.9

Letar och letar men hittar ingenting på datorn som visar sama som det ser ut att Mimmi har    *Arg*








Somsagt orkar inte ladda upp bilder från igår nu heller. All energi läggs på Mimmi, orkar ingenting bara för det.

Ska på dop sen.

Mamma ska prata med en person imogon om vad et kan vara med Mimmi. Finns personer som är lika bra som vetrinärer och som inte tar lika mkt. Phuu

 

Mimmi Betyder somsagt allt för mig ♥

Vi skaffa henne innan jag var född och då började syran rida henne.

Men Mimmi var extremt envis.

Sen föddes jag och jag började rida henne tidigt.

Minns fortfarande en av do första gångerna jag fick rida ut tillsammans med Rebecka, Pontus och jag slapp att ha ledare, snacka om stolt tjej här va.

Jag är/var envis Mimmi var TVUNGEN att gå dit jag ville annars kunde jag bli så arg att hela jag kokade... Haha

Men fick också mkt hjälp av syrran hon hade ju växt och Mimmi accepterade henne mer.

Mimmi och jag gjorde mkt tillsammans, medan syrran tränade på volter på åkern så sprang jag och Mimmi typ rut och lekte cowboy Haha! ♥ Underbart ♥  


Av Christina och Julia - 6 oktober 2012 08:51

Ska till ridningen snart ska bara tapå mig och packa lite fika sen sticker jag. Hjälper till i första grupen idag, dom ska rida. Jag hoppa Wiee! Love you Sandie ♥


Kameran: Får jag följa med?

Jag: Japp idag får du det ;D (Finns ingen normal person)


Allt för mig imorgon dop till en kille so ska heta Vílle kan ju lika gänra heta Ville ist vör William när han kommer kallas för Ville hela tiden ;O

 

Av Christina och Julia - 4 oktober 2012 15:59

 

   

Av Christina och Julia - 4 oktober 2012 15:45

Vart mkt ♥

Har inte haft EN ENDA dag på länge som jag bara kommit hem och sen inte göra ngt.

Varit och ridit Sandie, kan säga att det gick ingen vidare xD Antar att hon har föööör mkt energi. Hmm.

Igår var skyttet också, har nu börjat med rem.

-Stukade du handleden eller?

-Kändes så! D:


Inget at skriva, väldigt seg dag. Chao,chao

Sandie hoppa på Lördag xD

Hoppade 85 i lördags tsm med Julia Dahlström.

Antar att vi kommer hoppa högre fast bara nu då. Gilla,Gilla!

Nya bilder hoppas jag på också och inte alla gamla vanliga...

 

Av Christina och Julia - 1 oktober 2012 20:36

*SkolFoto

*Två lektioner på hela dagen...

*Åka buss...

*Gå en bit...

*Rida Älsklingen ♥

 

Av Christina och Julia - 1 oktober 2012 17:28

Sitter just nu hos min kompis! Nice

Blir att kanske åka till Marie imorgon, kanske blir på onsdag istället, mamma kanske inte kan köar eller ngt på tisdag.

Har inget mer att skriva nu xD

Har heller inte blivit så mkt bloggande, fråga mig inte varför... D:


 

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards