Christina och Julia

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Christina och Julia - 3 februari 2012 20:41

Nu är vecka 5 avklarad. Så gött asso. Snart blire ny vecka, nya tag, nya beskymer och nya glädjestunder....

Har varit en skön vecka i skolan...

nu sitter jag hos min lilla vän och chillar<3

Hon är lite omogen och spelar ``sebran´´.

Hon är så gullig så :p

Ksk kommer mer inlägg senare.

//Julia

 


Av Christina och Julia - 3 februari 2012 14:37

Vad tycks om den nya headern? ska fixa mer på bloggen i kväll för jag hinner inte mer nu för snart kommer min syrra och hämtar mej för vi ska åka till min lilla mormor och fika....


Puss//Julia

Av Christina och Julia - 3 februari 2012 13:47

Japp ska nog ta och göra en ny header....

Ja så blir de nog...

Ligger i min säng och lyssnar på mitt hjärta blöder med Vironica Maggio.

Nä nu blir de ny header.

Hejsan svejsan//julia

Av Christina och Julia - 3 februari 2012 09:47

Sitter i skolan nu och har lagom kul. Har snart rast. Efter rasten blir de Hk. De blir kuligt:)

Va i stallet i går. Longerade Razman. HAn brukar va superducktig när man logerar han men i går va han bara jobbig. Han gjorde som han ville. Han bock tillochmed. Det gör han alldrig annars.

Han va busig. Jaja även fast det är roligt när han är ducktig och så så vill man att dom ska vara lite busig i bland. För han är ju facktist ett djur och inge robbot.

Föresten.

Ställ järna en fråga till mej lr Christina.


kram//Julia


PS.Kommer inge bild för bloggar från skolan dator DS.

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards