Christina och Julia

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Christina och Julia - 8 februari 2012 16:41

Hej, nu sitte jag hos min fina kompis och bloggar:)

I söndags så hitta jag ett par skal som jag ville ha till min mobil. Köpte även ett displayskyd till min mobil. Beställde de samma dag och nu har dom kommit. För ni som undrar har jag en Samsung galaxy mini.

Ni för se hur dom ser ut lite senare.

Har haft prov hela dagen i dag. Så kul asso. Först va det ett prov om läsförståelse och sen ett om stavnig.

Superkul..... Det gick nog skällit tror jag. Har två prov på fredag oxå.

Imorgon ska jag även till stallet. ska nog rida tror jag får se....

Hadde ju problem med ett länkbyte i går som nig nog vet. Gör såhär i stället...

Här kommer adresen till bloggen: amigass.bloggplatsen.se/

Så får de bli..

Ni får ha de så gött till nästa gång..

Kram

 



Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards