Christina och Julia

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Christina och Julia - 7 februari 2012 19:28

Försöker mej på länkbytet med Nicco och Pavo igen. Klicka >Här< för att komma till deras blogg.

Lovar inte att det funkar men i såfall försöker jag imorgon.  Kommer inte blogga mer i kväll ska titta på tv.

 

Av Christina och Julia - 7 februari 2012 16:18

Har hänt något med länkbytet fixar det sen lovar!!!!!!!!!!!


Av Christina och Julia - 7 februari 2012 15:45

Nu blire jänkbyte med Nicco och Pavo. Klicka >>>>>HÄR<<<<< för att komma till deras blogg.


Hej, Hur mår alla? Jag mår bra i allafall:)

Har varit en trök dag i skolan. Fy imorgon börjar dom ``internatonela proven´´(stavning).

Får bli att ta med mat till skolan imorgon då. Har nämligen 2st. 1 på förmiddagen och 1 på eftermiddagen:(

Longerade(stavning) Razman i går. Tränad honom över en upphöjd bom. Han var lite jobbig i början men när han travat några mintute blev han jätte ducktig. Han höl igång i galoppen väldigt bar. eftersom bomen var upphöjt så blev det som ett myckrt litet skutt överden. Han vå så gullig när han skutta över bomen<3

Nepp nu ska göra matte/svenskaläxan för denna veckan.

Får se om det blir något mer inlägg senare.....

 



Av Christina och Julia - 7 februari 2012 15:31

I dag ska jag åka och bada med Jessica kl fem <3 

Eftersom mamma har vattengympa kl åtta så åker vi dit innan och badar (Y) 

Tur att det är mitt i veckan så att det inte är så många människor på tummlaren! 


Just nu ska jag packa Josefines och min badväska och sen spela Papa´s freezeria (Y)


 Kramisar // Christina <3 

   

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards