Christina och Julia

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Christina och Julia - 13 augusti 2012 08:49

Jag åker till mormor idag och kommer hem på onsdag :p

Men ska försöka blogga från mormors ipad (y)

Shiiit vad mycket lättare allt hade vart om jag hade haft en bra mobil! Tex en iphone   

Aja är bara TVÅ poäng ifrån att få en! Har ju en ny chans på onsdag   


Nu måste jag acka lite snabbt hej då!


 

Av Christina och Julia - 13 augusti 2012 00:00

Halli hallå!
Imorgon drar jag till Danmark med familjen! <3
Så bloggandet mellan måndag och fredag kommer vara lute upp och ner, men hoppas att Christina håller er uppdaterade!
Aja nu över till Razman!
Är riktigt nöjd med rid passet igår!
De ända va att han va lite trögare i traven och galoppen i vänstervarvät men de gick ändå riktigt bra!
Idag gick det därimot lite sämmre :/
Han va trög i traven i början men när jag väl hade fått igång han så komm de 2 rådjur eller hjorta inte vet jag va ut hoppande från skogen och smprang igenom hagarda brevid paddoken, fom såg han givetvis och efter de gick allt snätt. Han blev envis som en shetis och jättestark i munnen. Men efter ett tag fick jag iallafall igång han i galopp.
Deta va inte precis de bästa ridpasset vi gjort!

Godnatt//Julia

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards