Christina och Julia

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Christina och Julia - 25 augusti 2012 16:15

Har ni tänk på att både jag och christina fyller den tjugoförste?

Bara att jag fyller i september och hon i oktober!

Lite coolt endå:p

 


 

Av Christina och Julia - 25 augusti 2012 11:59

Städar just nu, heh. Går inte så fort framåt asså men,men tagit upp lite kläder från golvet, fort för mig   

 

Av Christina och Julia - 25 augusti 2012 11:45

Idag ska jag bara ta de lunkt.Är faktist trörr efter denna veckan i skolan! 

Somna lixom halv 10 igår kväll, och de är inte likt mej!

A ja, men nu tilbaka till idag!

Ska ta och fråga mamma om vi inte kan ta en sväng till mormor och morfar sen!

Ksk till ochmeden sväng till sysster ysster oxå! <3

Ja just de, ska ju även ta och fortsätta skriva på minaönskelistor tillsjag fyller år!

De närmar sej med storm steg!!!

Senare ikvällså vet jag inte om vi ska ta och hyra en filmoch göra lite grönsaksdipp, asså seriöst, jag bara älskar grönsaksdipp!


 


Av Christina och Julia - 25 augusti 2012 10:19

Jopp,jopp idag blire att städa, ska ju faktiskt ha kalas imorn..

Båda syskonen är här idag, alla ska städa eftersom det är Pernilla och Rebeckas kalas   

Men pappa kommer säkert smita undan.. hmm inget ovanligt   


Hinner inget mer nu, tänkte göra ett långt tidsinställt, men tror inte mamma tillåter miga att sitta vid datorn en halvtimme till   

"Kom nu och städa Christina    "


"Jupp,jupp hej då!


 

Av Christina och Julia - 25 augusti 2012 08:45

Hej! <3

Tänkte ta och fixa lite tidsinställda inlägg nu som kommer komma upp under domnärmsa dagarna!!!

 


 

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards