Christina och Julia

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Christina och Julia - 24 augusti 2012 20:54

1: Om jag fick välja vilken man jag älskar att borsta så är det Lukas man, den är underbar.


2:Hästar jag sist skulle vilja förlora? Mimmi och Sandie ♥


3:Fyller den 21 Oktober.


4: Går i en underbar klass! Klart jag saknar vissa från andra! ♥


5:Klädde mig skit fult när jag var liten...


6:Läser 6 bloggar.

Kissies.se

NellieBerntsson.se

Likeanangel.Devote.se

Shitisdashit.Blogg.se

Nattstad.se/Anirac.se

Nattstad.se/Josefinaidermo


7: Har facebook :p


8: Vet inte vad jag ska skriva mer ;o


 

 

Av Christina och Julia - 24 augusti 2012 20:39

  Går inte att sluta asså  

Dras hela tiden tillbaka hit, hehe.

Så ger det en chans    


Btw, skolan..?

Jopp hade det kul, aa juste.. har ju inte berättat någt om skolan   

Aja   

Vart en grym dag ÄLSKAR verkligen Gun-Britt som vi har!

AWESOME asså.

Har aldrig gillat engelska men efter en lektion så baa jag ÄLSKAR det!

En sak jag inte är van vid är ju att Gun-Britt pratar engelska hela tiden, men om man inte förstår säger man till.

Har självklart fler än bara Gun-Britt.

Mentorer också alla lärarna är till både a och b klasserna.


Älskar min klass också, om man bortser från Hampus, störande person asså -.- men, men jag över lever   

Idag fick vi också skåp i skolan.

Underbart! Nu slipper jag bära runt på lite saker osv.

Fick ett överskåp, super!


Jag lärde mig faktist en sak på engelskan igår   

Att personer på engelska stavas Persons (tror jag xD )


Christina

 

Av Christina och Julia - 24 augusti 2012 19:20

Jappsi, idag en stund tog jag och Ida en joggingtur i skogen! Kan bara säga en sak, min kondision är inte påtopp:p


Ska tänka ut något riktigt bra inlägg och skriva här på bloggen nu i helgen:p


Mamma ropar att maten är klar, så måste gå:/

   

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards