Christina och Julia

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Christina och Julia - 8 februari 2013 15:38

Humör: Usch
Känsla: Glad men ändå inte?

Btw. Dragit mig igenom denna skoldag lagom snabbt..
Skulle vart på fritidsgården idag men eftersom jag inte har haft allt på topp så skiter jag i de.
Hostar, ont i huvudet.
Sparar krafterna till i morgon!

08:00 markarbete lite med Pontus.
09:00-09:30 Julia kommer!
Sedan åker vi till torp och springer runt som galningar.
Min garderob behövs fylla på m.m

Aja orkar inte skriva mer. Tjaoo

Av Christina och Julia - 8 februari 2013 14:14

Hej hej!
Gick hem från skolan för ca en timme sedan då jag har så galet ont i blandannat nacken då jag va på massage igår, känner mej precis som om jag blivit misshandlad, fy nu tänker vi inte mer på de!;-)
I skolan idag hände inte så mycke, hade prov i eng på förmiddagen och de tror jag nog gick bra!;)
Skulle även ha ett prov nu sissta lektionen men eftersom jag gick hem får jag göra de till veckan! (Y)
I helgen ska jag och Christina ta oss en sväng till Torp, kuligt, annars händer la inte så mycke, ska eventuellt till stallet en sväng på söndag för att pussa lite på Razman men sen så har jag inget bokat, får ta dagarna lite som dom kommer!:p
//Julia

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards