Christina och Julia

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Christina och Julia - 20 februari 2013 15:12

Vi bråkade, vi busade, vi sprang tills vi inte orkade mer, vi lekte cowboy, vi byggde upp minnen tillsammans.

Jag älskade och älskar dig fortfarande.
Vi hade det underbart tillsammans.
Du lärde mig saker jag inte visste innan. Och jag lärde dig saker om att JAG bestämde. Haha
Många avramlingar har gjorts.
Men det har varit upp igen.

Men. Det började kännas mer och mer dumt att rida dig.
Det sista året var det nog bara det underbaraste som finns. Barbacka.

Jag kommer ihåg många ställen som jag ramlat av dig.
Hahah åkern har nog fått andvända mest plåster.
Tillexempel den gången vi lekte cowboys och sedan kom det en motorcykel, haha. Aj

Eller när jag ville ett håll och du till ett annat?
Fine. Du vänder och jag sitter ju då där på marken tillslut.

Jag älskar dig gumman.
Men den senaste avramlingen visar nog att den tiden verkligen var slut.
Men vi ska inte skiljas. För jag älskar dig Mimmi :*

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards