Christina och Julia

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Christina och Julia - 18 februari 2013 08:55

Nu sen skadan har jag inte kunnat göra någon ting i stallet förutom att borsta lita på Razman!<3
Men nu på lovet ska jag försöka göra lite mera!
Ska försöka börja borsta han bättre (hovarna kommer jag förmodligen inte klara av) sen ska jag även försöka börja gå små promenader med han, känner jag att jag fixar de så ska jag ksk försöka sej på att mocka, tror dock inte att jag kommer klara av att mocka men i så fall är de värt ett försök iaf!;)
När de gäller ridninge så kommer jag övänta några veckor till innan jag hoppar upp i saddeln!
Hästar är ju faktiskt levande varelse och jag vill inte riskera att jag trillar av och hamnar på ruta ett igen....!
Plus att jag inte klara av att ha armen i den ställning man ska ha när man rider någon längre stund!
Om mindre en två veckor börjar ridkurserna igen....
Och hur det blir med de vet jag inte...!:'(
Mamma får prata med hon jag går på masages hos och Marie så får vi komma fram till någon lösning!
Så har ingen aning om jag ska va med elle inte eller att jag är med men inte rider dom första gångerna!
De får ta den tid det tar, den som lever får se!;)
//Julia

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards