Christina och Julia

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Christina och Julia - 18 januari 2013 10:44

Det ska stå typ såhär "denna eftermiddag kommer jag titta en del på klockan" å inte typ " denna vecka kommer jag kolla en del på klockan" i inlägget nedan!;)<3

Av Christina och Julia - 18 januari 2013 07:49

Ni måste tycka att jag är jättetråkigt som aldrig bloggar och när jag väl bloggar handlar de om min arm och hur ont jag har!
Sorry att de blivit så men den händelsen och den känslan åker igenom mitt huvud varje dag å varje timma!
De är jätte jobbigt ska ni veta, men jag är glad att jag har Ida och Amanda i skolan som hjälper mej, hade nog inte fixat skolan utan er!<3
Sen så är det även massa tankar som åker runt i huvudet som "Jag, sparkad av en häst?, de händer inte" eller "är de mitt fel att hästen sparka, men hen sa ju att de va okej att dom stod nära varandra"!
De är en enda röra i mitt huvud ska ni veta!
Efter den händelsen har jag svårt för att gå bakom hästar och de är jag inte rädd gör att säga, just nu finns det bara en häst jag vågar lita på ch gå bakom honom och de är Razman!:*<3

Eftersom föra fredagen skulle bli en mysig eftermiddag med min syster men slutade med att jag blev sparkad och fick åka till vårdcentralen och senare den nattan fick åka till akuten och på måndagen åka till både vårdcentraler och sjukhuset så blev inte den fredagen så lyckad!:(
Men nu en vecka senare ska jag å min älskade syster försöka få en mysigt eftermiddag utan att de blir. En sväng till sjukhus!
Vi ska den vecka inte åka till stallet då jag fortfarande har riktigt ont å inte kan rida så ska hem till henne istället!<3
De blir nog bra hoppas Jag!<3

Så idag cirka 16:50 så är de exakt en en vecka sedab smällen, så i veckan kommer jag nog titta en hel del på klockan!:/

Men ska äta nu så ha de bäst!;)<3
//Julia

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards