Christina och Julia

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Christina och Julia - 20 januari 2013 09:17

Ligger i sängen med musik i örorna i min gosiga säng med min OnePiece på, min OnePiece som jag köpt för mina alldeles egna pengar!XD
Ska snart stå upp och duscha!:(
Orkar värkligen inte de, men måste...!
Torka håret får mamma göra för de fixar jag inte med en hand!:p
Sen idag vet jag inte vad som händer, en kompis fråga om vi kan ses, så blir väll att umgås med henne sen om vi inte ska iväg någon stans!;)
Sen ikväll blire ponnyakuten å ben& jerry's, mumms!<3
Måste säga att Linus va sjukt cool, trilla av flera gånger å bara upp samma sekunder och i galopp direkt, sjukt cool va han!;)
Bara han vill så kommer man nog kunna se han på dom riktigt höga klasserna tidigt!!!:D<3D
//Julia

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards