Christina och Julia

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Christina och Julia - 3 april 2013 22:42

Eftersom jag skriver ifrån mobilen så kan jag inte göra tjock text.
Så får bli - vid det jag tycker bäst.
Vissa är svåra att välja!
Så okej om man tar båda?

-Sommar / vinter-
Cola / fanta-
-Mobil / dator
-Utomlands / hemma i Sverige
-Converse / Palladium
-Rida / skytte-
Komedi / skräck-
-Häst / hund
Katt / hund-
-Rosa / lila
-Grön / gul
-Läsa bok / läsa tidning
Godis / glass-
-Vår / höst
Vatten / mjölk-
Havet / pool/sjö-
Stad / landet-
-Liseberg / gröna lund
Regn / snö-
-Sol / regn
Sola / bada-
Armband / halsband-
Smink / utan smink-
-Helg / vardag
Fredag / lördag-
-Sommar / jul-
-Påsklov / sportlov

Av Christina och Julia - 3 april 2013 22:07

Fy fan, dehär är nog den värsta kvällen på länga...!
Vill bara sätta mej i ett hörn och skrika men samtidigt låtsas som om jag inte finns!
Vet inte hur jag ska bete mej eller vara!
Ni tror säkert att jag överdriver när jag säger vad som hänt med de. kan jag saga att jag INTE GÖR, att svika en vän va nog de värsta jag gjort på länge och särskilt när de är en vän man värkligen bryr sej om!
Förståt mej inte på folk som sviket andra gång på gång!
Jag hoppas värkigen att jag aldrig behöver göra om de!<3
Om du läser detta kan jag säga att de är ett val som jag inte tagigt och att jag va emot att göra på detta sätt!<3
//Julia

Av Christina och Julia - 3 april 2013 15:41

Ensam hemma helt enkelt.
Så fråga lite eller typ godis/glass
Ni fattar

Av Christina och Julia - 3 april 2013 09:34

Har nu varit trött i tre hela dagar. Usch
Hade planer att åka till Sandie, men vet inte riktigt har fått lite ont i magen osv. och somsagt väldigt trött..
Får nog äta lite frukost (Y)

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards