Christina och Julia

Alla inlägg under september 2012

Av Christina och Julia - 17 september 2012 16:14

//Julia

:)

Av Christina och Julia - 17 september 2012 13:26

Följ mej på instagram - berntssonjulia :)

Av Christina och Julia - 15 september 2012 17:13

Tjao! Är just nu hos Julia och ska snart ha barnkalas! Haha, filmkväll m.m med några av hennes klasskompisar ;-) Hare bäst! xD

Av Christina och Julia - 15 september 2012 07:17

Ny va de ett bra tag sedan jag vet meb har varit mycke nu de senaste.....
Men iallafall:)
Ha iallafall lyckats dra på mej en förkylning som har gjort att jag håller på att tappa rössten:/
Jippujej:/
Ikväll kommer några friends hit och vi ska ha lite tjejmys, och sedan sover dom över:)
Får bara hoppas att min röst håller^^
//Julia:)

Av Christina och Julia - 11 september 2012 11:36

               


    

Många som träffar mig bara sådär under tillexempel en tjejkväll, tänker nog väldigt mycket olika om mig.

Jag är en tjej som vill mycket.

Är också väldigt tävlinginriktad.

Som liten var jag väldigt envis, och kanske inte heller så rättvis mot mina kompisar (ville bestämma)

Och de kompisar som följt mig genom åren håller nog med mig.

Men med tiden som jag har växt har jag också blivit mer emot mobbining, och småbarn som tror att dom är bäst och bestämer över allt!

Jag tävlar inom skytte och har där vunnit och förlorat  mycket.

Har tre gånger varit med i sveriges största skyttetävling (luftgevär)

och kommit ganska bra till.

Inom ridning har jag där vart med i en tävling (kom och hoppa typ)

Men tyvärr inte med Sandie.

Är också väldigt bra på att säga vad jag tycker som heller kanske är så bäst.

Som jag lärt mig av mina föräldrar så står jag mycket på egna ben.

Åker inte till kompisar när mamma och pappa vill ha mig hemma för att passa lill syrran.

Cyklar mycket till kompisar istället för att fråga om att bli körd dit.

Lagar mat själv även till pappa och lill syrran när dom kommer hem. (ibland)

Samlar mina egna pengar till mycket.

Att åka på ridläger tillexempel.

Med allt detta har jag också lärt mig att om jag gör saker själv och hjälper till i huset får jag också mycket tillbaks.

Körningar till att träna skyttet.

Körningar till att rida Sandie.

osv osv.

Listan kan bli lång


Jag ångrar inte en minut av alla dummheter,snällheter,vinnartider,skrikstunder,lyco
stunder....

Jag har varit med om, alla gör fel, man skäms över det.

Men tillochmed kungen gör misstag.

 




  



Av Christina och Julia - 11 september 2012 11:32

Första texten om PonnyAkuten!

Det är Pontus jag villl ha med!

Hade ju helst velat ha Sandie, men vadå? Hon är ju redan helt perfekt!

Blev också fel där nere, dröm hus? Nej drömhus mena jag.

 

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards