Christina och Julia

Direktlänk till inlägg 29 januari 2013

Blööää

Av Christina och Julia - 29 januari 2013 19:09

Bjuda på sig själv. Love.
Personer som verkligen bjuder.
Kanske därför jag tycker William och Clara är så coola,fantastiska,underbara..
Kalla det vad ni vill.
Btw. Känslan att bara vara jag tycker jag är grym.
Kom ihåg typ i 5-6, att alltid undra vad andra tycker om än. Att alltid vara som dom MAN TYCKER SÅG BÄST UT, OCH SOM ALLTID FICK MEST UPPMÄRKSAMHET!

Det har jag släpp. De ligger kvar på vägen som jag skuttar från till en braaa framtid.
Förr förstod man aldrig om en annan tyckte om än eller inte.
Men nu. Man förstår.
Räcker med att man går fram.
Tittar på dom. Och vänder.

Okej. Ni acceptera det inte. Fine
*Vänder och går*
Lika glad som man va innan man gick fram.

Många vänner? Ja, inte ensam eller så. Men vet vilka jag kan lita på och inte. Sånt förstår man tillslut.
Dom jag trivs bäst med är dom som bjuder på sig själv. Nej, inget överdrivet. Men inte ta allt på allvar heller. Usch.

För mig verkar det vara ett trist liv att ha allt perfekt.
Plattat hår varje dag.
Sminka sig överdrivet.
Mascara räcker och kanske lite grejs. Vad det nu heter...
Aldrig få skratta åt en sak som är jättekul bara för att *ledaren* i gänget inte tycker det var kul.

Trams. Det mesta är faktiskt tillåtet här i Sverige. Bortsett från brott osv. Ja ni fattar.
Det är faktiskt bara en normer som oftast tjejer börjat med!

 
 
Lina Ericson Stahlin

Lina Ericson Stahlin

31 januari 2013 10:12

Just nu gör jag gratis headers, läs mer på bloggen! :)

http://ericsonstahlin.blogg.se

Christina och Julia

2 februari 2013 13:04

Gud va bra!:D
Ska prata med Christina å så, så hör vi ksk av oss!;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina och Julia - 9 augusti 2013 10:14

       

Av Christina och Julia - 11 juni 2013 20:47

Nästa stopp. Horseworld ;) Så nöjd! Där ser allt så mycket gladare ut av smilisar man kan göra osv. Så kom med nu. Minnen har man här, minnen kommer man skapa. Www.Perfection.horseworld.se...

Av Christina och Julia - 10 juni 2013 19:42

Planen är nu så att byta till horseworld.se men vi kommer inte på bloggnamn. Så det kommer hända när som helst. Så följ med dit sen ...

Av Christina och Julia - 9 juni 2013 21:10

Sommarlov om 4 dagar! Då kan verkligen tiden räcka till. Ingen skola att tänka på bara hästar och kompisar. Får ju inte glömma solbränna. Detta året gäller det! Hade velat bli brun på benen till på torsdag.. Hahah får prata med Jessica om hon vil...

Av Christina och Julia - 8 juni 2013 14:13

Alla har ju någonting som man verkligen stör sug på. Detta är MIN åsikt om det jag tänker berätta. Okej? Min första mobil fick jag när jag gick i femman. Det var en knappmobil och hade ingen kamera. Inga spel eller nåt kunde ja ladda ner. Nu hö...

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards