Christina och Julia

Alla inlägg under januari 2013

Av Christina och Julia - 6 januari 2013 15:39

För er som vill veta så hjälper jag just nu lillsyrran med att byta rum.

Av Christina och Julia - 6 januari 2013 11:19

Fick lite frågor nu från Julia ♥

Lite lättare att ta dom här när jag ändå sitter vid datorn.


1 Hur lång är du? Ungefär 166 cm


2 Vad väger du? Senast jag vägde mig så vägde jag 50 kg


3 Gillar du din gris? Jaa det gör du! Självklart gumman :*


4 Vi måste ses snart igen! Det var ingen fråga...Jaa det måste vi! :o


5 Nej nu ska vi vara seriösa här! hoho ;D


6 Hur länge har du ridit? Bra fråga... Så länge jag minns ;)


7 Har du tävlat? Ja det har du. Japp men bara en Clear round med Ariella. Men hade gärna gjort det oftare fast med Sandie ♥


8 Hur högt har du tävlat? Eftersom det var första tävlingen med Ariella så 50 och 60 cm


9 Hur högt har du hoppat Sandie?  1.05 m ;)


10 Vilka mål har du i livet? Jaha..? Att få Sandie smal.. Bra jobb. Vill bli veterinär!


11 Är du käääär? Jaaa! 8D I honom ----->

 


12 Du älskar mig! Klart jag gör min griiiis!


Puss Pungråtta! :* <3 Puss Gris :* <3


 



Av Christina och Julia - 5 januari 2013 23:03

De största, svåraste och viktigaste målet för mej i år är att jobba på mitt självförtroende!
Mitt självförtroende går upp och ner och de påverkar tyvärr min ridning oxå!:'(
Eftersom jag vill sattsa på ridningen och så småning om början tävla och i framtiden jobba med hästar anser jag att detta måste jag få årdning på!
Sen vill jag oxå bli duktigare i skolan, va inte alls nöjd med betygen, men de behöver vi inte gå in på mer här å nu då jag bara blir sur/irriterad på mej själv.....!
Sen så hade de ju inte varit helt fel om man åt lite mindre godis oxå!xd
Har ni några tips/råd på hur jag ska lykas med att stärka mitt självförtroende?
Dela då med er dom så hade jag varit tacksam!:D<3D
//Julia

Aa

Av Christina och Julia - 5 januari 2013 21:41

Svaren kommer imorgon.
Min gris hade lite frågor ;)
Det kommer imorgon från datorn.
Ganska mycket lättare där.
Puss :*

Av Christina och Julia - 5 januari 2013 20:30

Har lite gäster nu så blir ett snabbt inlägg.
Vart med syrran idag. Kan säga att hon gjort mig dag. Underbart!
Har ni någon fråga så är det bara att fråga på. Behövs inte vara en frågestund. Bara fråga. Just do it!

Av Christina och Julia - 5 januari 2013 14:44

//Julia

Av Christina och Julia - 4 januari 2013 14:49

Ligger nu i Julias säng och inte gör någonting (Y)
Vi kom för några minuter hem från torp, hon skulle byta ridbyxor.
När vi ändå var i farten så bytte jag i en tröja som jag fick i julklapp.
Happy girl.
En smart sak jag tycker ni ska göra är att följa mig på instagram :D
Hoglund99christina. Eller prata med mig på Kik .Christinaaaa.

Allt för mig tackohej

Av Christina och Julia - 3 januari 2013 14:35

Det där lät som Nellieinlägg.
Haha inte meningen

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards