Christina och Julia

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Christina och Julia - 22 maj 2013 16:18

I nästan två hela dagar spenderade jag min tid ute i skogen tillsammans med trygghetsrådet. (Inom skolan)
Hur kul som helst!
Detta året var jag inte sist med att bada i alla fall. Ha! Känn på den!
Vi sov i hyddor och myggbetten kliar i pannan..
Dem sju ledarna vi hade var ungdomar som går första året i gymnasiet. Helt underbara personer allihop!
Vi paddlade över till en ganska stor ö och lekte Flaggan. En lek där man ska försöka ta sig över till motståndarens sida och ta tillbaka ens flagga.
Kl elva på kvällen berättade vi "spökhistorier" slutade med lite mer sanna historier om många som tror på andar. Som faktiskt jag gör.
Allt var hur trevligt som helst och kommer sakna allt jätte mycket!
Hoppas det blir nästa år också med samma ledare. Helt underbara.
Efter allt så var man helt slut. Jag sov mer än halva resan hem.
Haha, tur att vi åkte minibussar.


Skulle egentligen iväg och träna med Pontus idag men hon var sjuk så blir bara skyttet.

xoxo Christina

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards