Christina och Julia

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Christina och Julia - 4 maj 2013 21:59

Finns både hopp och inte hopp..
Tror att Sandie var utlånad till en annan v.27 då det är ridläger..
Ledsen blir man, men ändå fundera på om jag ska ta med Pontus då..?
Men då kommer det inte bli riktigt träning på allvar!
Sandie, Sandie, Sandie!
Skickade och frågade Marie men har inte fått svar. Vill ha det nu för jag antar att det va då hon skulle lånas ut.
Åå! Orkar inte med detta...!

Av Christina och Julia - 4 maj 2013 15:08

Mamma tog lite kort på hoppningen idag.
VARNING! Mamma kan inte hantera en kamera så blev inte så mycket kort...
Hoppade 85 cm med henne dag och gick super! Jättebra lektion.
Imorgon blir det privatlektion i markarbete som jag har för Josefin.
Plus i kanten!

Av Christina och Julia - 4 maj 2013 15:00

Nämde i ett inlägg jag skrev för några veckor sedan att jag skulle åka och köpa ridklädeer om ni kommer ihår!

Sen så va jag ju såklart iväg på horse show i göteborg i helgen!

Tänkte ta och visa vad jag köpte på båta ställena.

Här kommer de från jacson/Marie:

 

Ridbyxa från jacson 799:-


 

Väst från jacson 499:-


 

Ridhanse från jacson ca.160:-


 

Hitta ingn exakt bild på skorna men dom va väldigt lika dessa.

Ridsko från jacson 799:-


Eftersom jag precis köpt allt jag behövde på jacson så köpte jag inte specielt mycke på horse show men här kommer de jag köpte iaf:


 

Ryktlåda 180:-


 

Inte världen bästa bilde!

7 par ridstrumpor för 100:-


 

Av Christina och Julia - 4 maj 2013 09:00

Åker och hjälper dom mindre. Inte mitt framtida jobb men det funkar.
Kameran följer med för det var ju någon som önskade film?
Får se om mamma eller någon annan lyckas filma en snutt.
Redo dör denna gången.
Tänker in hur jag måste tänka när jag hoppar sedan.
Lugn, andas lugnt. Försöka få Sandie lugn men det får vi hoppas att det funkar bra.
Redo för att åka. Tjingeling!

Av Christina och Julia - 4 maj 2013 08:07

Vakna för en stund sedan!

Ska sova hos min syster inatt så kommer förmodligen inte blogga så mycke så tänkte försöka fixa några tidsinstälda inlägg.

Måste fixa inlägget ny om jag ska hinna så vi hörs!<3

   

 

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards