Christina och Julia

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Christina och Julia - 2 maj 2013 17:55

Tittade för ett tag sedan igenom där Marie skriver upp alla som är med på ridkurserna.
Vissa papper har ju ramlat ut men hittade ett ifrån vt 2007
Red då Ariella och Cindy väldigt mycket då men ht 2007.
Började jag rida Sandie nästan hela tiden. Somsagt måna papper ramlat ur eller tagits bort för innan så red jag Penny väldigt mycket också och det såg jag inte så mycket om.
Snacka om att jag nästan satt och skratta för mig själv. Så roande att se :3

Av Christina och Julia - 2 maj 2013 17:01

Och där satte vi ribban så högt som A i orientering!
Stolt? Som satan!
Men orkar ingenting just nu.

Tycker vi ska ge en tyst sekund för en älskad katt sol dog inatt.
Så himla gosig och underbar.
Smulan. Du är saknad.
Antagligen så ramlade hon ifrån taket på huset och något hände med en lunga.
Dom åkte in inatt och ville inte att hon skulle lida mer. Inget dom kunde göra åt det.. Tyvärr.

Av Christina och Julia - 2 maj 2013 16:13

Tycker ni ska gå in och rösta på den ni tycker bäst inom bloggvärlden.
Själv valde jag Nellie Berntsson.
Tycker hon kämpar så bra och får allt att gå framåt.
Finns så mycket bra energi hos henne!
http://www.veckorevyn.com/Blog-Awards/Da...ards-kategorier-2013

Av Christina och Julia - 2 maj 2013 07:02

Idag kör vi en hel dag med orientering, kul! En av sakerna som jag gillar väldigt mycket. Fast jag gillar det mesta inom sport.
Får även träffa Jessica idag som varit iväg i London lyllos henne!
Men hon missade också saker som Annie, Rebecka och jag gjorde så det blir väl lika nu då :*

Hade nog såå mycket otur i min dröm inatt så hoppas jag inte har det idag.
Drömde att mamma och jag gick till skolan och det är ju en bit.
Sedan så märker jag att jag har glömt gympaväskan...

Näpp, måste byta om, packa väska och äta.
Min underbara mamsi fixar hästarna på morgonen ;)

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards