Christina och Julia

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Christina och Julia - 25 juli 2012 10:16

Just nu går inget som beräknat.

Nu skulle vi egentligen haft ny header, fixat design osv.

Men eftersom ingen av oss två vet hur man gör design, eller ingen av oss har gimp så vi kan göra header.

Blire lite svårt liksom.

Sen är det så att jag (Chrisina) har typ tröttnat på att skriva vad man gör varje dag.

Inget kul att berätta om sig själv hela tiden heller ju.

Just nu hade ja blivit såhäääääääär glad om ni som läser hade kunnat vara snälla och kommenterat mer vad NI gillar att läsa vad NI tycker en blogg ska handla om.

Jag vill så mycket att ni ska tycka om det ni läser.

Men känner liksom själv att detta funkar inte.

Inget händer, inget går framåt.


Skriver näsa inlägg när jag fått en kommentar så jag vet vad jag kan skriva om.


 


Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards