Christina och Julia

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Christina och Julia - 4 juli 2012 11:45

Hej hej  

Vill bara skriva ett lånkt inlägg nu men jag vet inte om vad:/ Okej, såhär får det bli:) Jag tar bara och skriver om lite allt möjligt! Ja, så får det bli. Okej vi börjar med ridlägret nästa vecka:p

Jappsi, som sagt, nästa vecka drar ridlägret igång<3 Kommer bli hjäter roligt:) 

Detta året blir det ett dag ridläger med övernattning sissta natten:)

Då undrar ni säkert varför!

Jo, såhär ligger det till: Frtån början ville jag gå på ett träningsridläger med övernattnatning varje natt såklart:)

Men så blir det inte iår:/

För min ridlärare fick inte ihop de med andra ridläger + hennes semester!

Men jaja skit samma! Jag tror eller jag vet  att det kommer bli superbra i allafall:)

Men jaja:)

I allafall ridlägre börjar på måndag med overnattning onsdag/torsdag:)

Och sen är det uppvisning för föreldrarna, vänner eller vad man nu vill ska komma och titta:)

Har ni några bara förslag på vad jag kan göra på uppvisningen? Kommenter den då:) är tacksam om jag får hjälp:)

Sen kommer jag j ta massa kort oxå:) Självklart!

Christina kommer j oxå vara med på ridlägret<3

Okej n tar vi och bloggar om något som inte har Så mycke att göra med hästar:) Bra lite!

I söndags morgon kom christina hem till mej och sov över:)

Vi hade sjukt kul<3

Vi baka, prata, prata, åkte till sommar rea, prata och bra hade sjukt kul:)

Christina har verkligen blivit en kompis som jag kan prata med och kan lita på!

Utan Marie (ridläraren) och hästarna och föra årets ridläger hade vi inte känt varandra så bra som vi gör idag!

Fast vi ska noig tacka Marie mäst! För utan ridskolan och ridlägren så hade inte jag och Christina varit vänner!

Så som det är idag kan jag värkligen lita på henne i alla sitationer!

Okej över till något helt annat:)

Som sagt ska jag j till Ale-jennylund på fredag<3 Så den dagen blir det förmodligen ingen LIVE bloggande från min sida utan bara några tidsinstälda inlägg:) Men som sagt ska ju till Ale-jennylund på fredag:) Är det någon mer som ska dit?

Jag ska j inte vara med och tävla uta bara titta på/ hjälpa till med Josefins häst Coroma<3

Men tänkte mej att jag skulle ha på mej stallkläder endå:p Tänkte kora på en svart oc rosa stil :) Hur låte de?

N kommer lite bilder som vi har använt os av under bloggens tid:) Så korten kan vara ganska gammal:p

       

                 

Här va några av alla bilder som har fnits på bloggen under några månader:)


Oj höll på att glömma:p

Vi får ju fixa en nu header snart och jag undra om ni har några bra förslag på hur header skulle kna se ut:p

är uppen för alla förslag:p


 


Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards