Christina och Julia

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Christina och Julia - 12 juli 2012 23:10

Kan inte tiden stanna upp ett tag?
Allt går så fört!
Tex. detta ridlägret jag va på nu som sluta idag :'( har gått så fort! Har lärt mej en massa men de har gått för FORT!!!
Lägret har varit underpart på alla sätt och vis men har som sagt gått för fort!!!
Förlåt om ni tycker att detta inlägg va tråkigt men jag kan inte hjälpa de:'(
Kan inte tänka på något annat än att
ridlägret e öve nu och att tiden bara går upp i rök!
Deta ja skriver om nu kommer rakt ur hjärtat!
Te e de ända som flyger runt i mitt lilla huvud.
Ska jag vara helt ärlig har jag faktist fällt en och annan tår idag!
Jag står för de för de e sån jag är!
Jag har lätt till skratta och lätt för att gråta!
Jag tror ni fattar att tårarna kommer
för att ridlägret e slut?:'(
Men e i allafall super super nöjd med lägret och skulle inte vilja ändra på någon ting! De kommer komma ett ordentligt inlägg från ridlägret när jag kan tänka på något annat men de kan ta någr dagar!<3
Här kommer några kort från igår!
//Julia

Av Christina och Julia - 12 juli 2012 01:33

Nu ligger jag och Moa här och fnittrar medan dom andra sover<3
Tur att det inte e bara jag som e pigg:p
kortet e taget av Moa<3
//Julia

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards