Christina och Julia

Alla inlägg under augusti 2012

Av Christina och Julia - 24 augusti 2012 20:39

  Går inte att sluta asså  

Dras hela tiden tillbaka hit, hehe.

Så ger det en chans    


Btw, skolan..?

Jopp hade det kul, aa juste.. har ju inte berättat någt om skolan   

Aja   

Vart en grym dag ÄLSKAR verkligen Gun-Britt som vi har!

AWESOME asså.

Har aldrig gillat engelska men efter en lektion så baa jag ÄLSKAR det!

En sak jag inte är van vid är ju att Gun-Britt pratar engelska hela tiden, men om man inte förstår säger man till.

Har självklart fler än bara Gun-Britt.

Mentorer också alla lärarna är till både a och b klasserna.


Älskar min klass också, om man bortser från Hampus, störande person asså -.- men, men jag över lever   

Idag fick vi också skåp i skolan.

Underbart! Nu slipper jag bära runt på lite saker osv.

Fick ett överskåp, super!


Jag lärde mig faktist en sak på engelskan igår   

Att personer på engelska stavas Persons (tror jag xD )


Christina

 

Av Christina och Julia - 24 augusti 2012 19:20

Jappsi, idag en stund tog jag och Ida en joggingtur i skogen! Kan bara säga en sak, min kondision är inte påtopp:p


Ska tänka ut något riktigt bra inlägg och skriva här på bloggen nu i helgen:p


Mamma ropar att maten är klar, så måste gå:/

   

Av Christina och Julia - 23 augusti 2012 16:11

Men asså vad tycker NI?

// Christina

Av Christina och Julia - 22 augusti 2012 20:19

Japp, där va förstadagen avklarad!
Den har varit chill,bara lärt käna varran osv osv.

Även dagen imorgon kommer vara chill, efter skolan tar jag bussen till stallet och är där tills mamma slutar jobbet och tar med mej hem!


Vad jag tycker om de Christina skrev i förra inlägget:


Jag förstår hur du känner, för har även känt så, men nu de senaste har jag faktist känt mej moteverad till att blogga de senast.

Kan erkänna att uppdateringen inte är på topp men jag tycker de e kul och de anser jag är huvudsaken!

Vill du sluta blogga är de okej för mej då jag även har haft sådana perjoder.


(hoppas jag inte låterdryg)


 


 

Av Christina och Julia - 22 augusti 2012 19:45

Orkar inte med detta längre, asså att ha denna bloggen.

Kommer faktiskt någon tår då och då när jag skriver detta eftersom vi ändå har haft denna i ett år.

Detta funkar liksom inte...

Skriver ut och berättar om MINA känslor, vad JAG tycker och ALLT.

Men det är som om jag skriver till tomheten asså...

Pga detta tappar jag faktiskt lusten att blogga också...

Så får se, kanske blir de tack och adjö för mig, eller så vet jag inte.

Vet inte vad Julia tycker men såhär känner JAG.


Kanske sista/näst sista/ inte sista inlägget.

Kanske sista bilden på mig.

Men vad gör det...? JAG skriver ju typ till mig själv ändå... Känns det som..


Inte rätta bilden för detta men SKITER i det, gråter faktiskt för detta...
Ändå ett år, resten får ni förstå själva.

 

Av Christina och Julia - 20 augusti 2012 13:12

   

Fråga mig vad som.


 

Och nej det är inte min iphone, syrrans.

Men kanske får en snart (i)

Av Christina och Julia - 20 augusti 2012 12:58

Tänk att JAG Christina har levt i 13 ÅR?! (snart)

Asså snart 13 heeela år.

Helt sjukt tycker jag.


 

 

 

 


Drar snart till min älskling.

Blir att rida henne i paddocken.

Antar Dressyr.

Är nu EN månad sen jag red henne sist!?
Amagad!

 

 


Av Christina och Julia - 20 augusti 2012 10:33

Nu när skolan börjar på onsdag har jag tänkt att börja springa/powerwalka 2-3 gånger i veckan, då jag vill bli lite smalare!

Få försöka få medmej någon kompis, eller mamma:p


Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva mer:>

 



Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards