Christina och Julia

Alla inlägg under april 2013

Av Christina och Julia - 2 april 2013 08:57

Åkte till Carina en stund igår istället.
Allt var jätte rörigt. Men pappa tyckte jag skulle dit.
Ungefär kl 5 började jag må illa och ont i magen. Så började gå hem kl 6, halvvägs hämtade pappa mig.
Fick då höra att mamma ar magsjuk. Men det där har jag klarat mig undan än så länge. Skulle se på Dicte igår kl 10:15 men mådde så skit så orkade seriöst inte.
Fick bråttom iväg nu, tjao

Av Christina och Julia - 1 april 2013 12:23

Det enda jag hunnit med denna morgonen ännu är en joggning med Fanny och Jessica. Det var jätte trevligt.

Hade planerat in min dag så fint med att åka till stallet. Sedan hämtar mamma mig efter jobbet. Kommer hem och grejar med Pontus.
Då kommer pappa och förstör det med att det räcker med att jag var hos Sandie igår. Amen det var ju trevligt..

Får sitta här och ruttna då. För nu har jag tappat lusten för det mesta..

Blev en mysig tur med Sandie igår, medans Julia gick med Razman.
Red sedan Dolly tillsammans med josefin som red Bazindra

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards