Christina och Julia

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Christina och Julia - 2 november 2012 11:51

   Sitter just nu här helt random och inte gör någonting.

Festen igår blev sjukt rolig. Kanske blev lite trött när det blev för mycket skrik.

Va igår morse och hjälpte syrran med sista städning i hennes "gamla lägenhet"

Fick då någonting in i fingret D:

Grejade i köket och grejade i vasken. Stack någon helt plötslig in i fingret. Glas eller något.

Vet inte o det fortfarande sitter kvar men mamma och jag har tittat på de.

 

Där pilen pekar är jag helt svullen har även ett typ öppet sår.

Hoppas det värker ut snart. Kliar iblad och gör ont.

aj,aj


Mår heller inte helt hundra idag, blir ingen åkatillmarieidagtyvärr. Buuuuh!

Men måste dit innan måndag.

 


Chooobre


 

 



Av Christina och Julia - 2 november 2012 09:00

Hej hej, tänkte skriva lite snabbt om dagen igår och dagen idag! :)


Igår:

Va iväg till spotshopen med familjen, hitte inget direkt förutom mysbyxor! ;)

Sen åt vi i Hambusund och sen släppte dom av mej i stallet! :)

Tänkte rida men när jag va färdig och skulle sadlaså börja de regna och där jag rider finns de inget ridhus så jag sket i att rida, så gjorde i årdning en häst till Josefin som skulle rida dåjag inte hade något att göra! :)

Tog in hästarna på kvällen när dom skulle in! X)

När jag kom i från stallet så tog jag de bara lunkt!


Idag:

Idag ska jag hjälpa till hemma då vi ska ha gäster imorgon så de finns inget roligt att beätta! :/



           

Bjuder på den! X) <3


 

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards