Christina och Julia

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Christina och Julia - 23 november 2012 17:47

Har ni hört eller läst om den nya berg och dalbanan som håller på att byggas och ska stå färdig våren 2014?

Tycker själv att den värkar helt grym, tror nog att de kommer bli en ny favvis!

Klicka >HÄR< och du kan läsa mer om den! :)

   

 


   


 

AFV

Av Christina och Julia - 23 november 2012 16:34

Är hos syrran, ser på AFV och äter kladdkaka ?

Av Christina och Julia - 23 november 2012 15:00

Hur ska en riktigt bra kompis vara? Frågar ni mej ska hon/han vara, snäll omtänksam,man ska kunna lita på den och kunna vara sej själv, ja,jag tror ni fatta!

När jag va liten så prata jag med alla barn och va inte ett dugg blyg, fick minst 5 nya kompisar på sommaren, fick deras och allt dedära, va ksk med personen en gång och sedan tappa vi kontakte, samma visa alla sommrar!:)

Tänker jag tillbaka på den tiden så både skrattar jag och skämms jag! ;)

Men nu har jag svårt att hitta kompisar som jag värkligen kan lita på.

Jag är inte en sån person somhar flera hundra kompisar, utan bara några få, men va spelar de för roll?

Kan erkänna att just nu har jag bara en person som jag kan lita på och vara mej själv med till 110%

Tänker inte nämna några namn då jag hoppas att den personen vet vem hon är!

Den personen är en tjej som jag kan prata med allt om, kompisa, familjen, ja ni fatta!

Den personen känner nog inte mej som alla andra, som en tyst tjej utan mer som en tjej som inte vill sitta stilla utan hitta på massa saker både ute och inne!

Tycker allts de lika kul att vara med dej! :)

 


 

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards