Christina och Julia

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Christina och Julia - 28 november 2012 14:14

Bra saker om vintern:
Älskar snön och julen att behöva ta på sig varma kläder bara för att gå ut en liten stund ?

Dåliga saker på vintern:
Tappar lusten att rida Pontus :'(
Vet inte varför, men jag kan inte träna honom i "paddocken" eftersom det är blött överallt nu.. :( och Pontus blir bara sprallig av överenergi antar jag.

Bra saker med sommaren:
Älskar sommaren också! Kunna springa ut utan massa kläder rida i ytterst lite kläder och kunna rida i paddocken :D

Dåliga saker med sommaren:
När alla flugor kommer så man inte kan rida... För att det är för varmt.

Bjuder på denna bild också ?

Av Christina och Julia - 28 november 2012 10:52

Pris:100kr eller högst bjudande
Finns:Hos mej!

Va på vårdcentralen igår så jag hostat och varit förkyld hela hösten!
Fick då reda på att jag har luftrmrskattar (stav) och fick då astma medicin jag ska ta för de!
Så nu tänkte jag sälja den!
Den är i gott skick och passar en som varit frisk för länge!
Medecin medföljer om ni betalar 50kr extra!
Väntar mej att många är intreserad av detta kap så hör av dej snaras, och hämta den snaras!

Är du intreserad?
Ring då 000-00000000 för bilder och mer info!

Mvh Julia!

Av Christina och Julia - 28 november 2012 07:28

Japp and I hate it.
Orkar inte klä på mig och gå ner.
Eftersom många säkert bryr sig om klädstil nu på morgonen så är jag annorlunda. Alltid (Y)
Är ju ändå mattant..

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards