Christina och Julia

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Christina och Julia - 8 november 2012 16:20

I skolan är det antingen Fotboll,Basket,Bandy,friidrott tunering ovs

Jag tycker det är fel!

Det finns massa mer saker.

Mer pingis. Dans. Ridning?!

Okej, rindning hade nog vart lite svårt.

Men dans? Det hade varit skitkul.

Varför ska man bara ta saker som dom flesta gillar?


Buuuuh till skolans insatts.


 

Av Christina och Julia - 8 november 2012 16:06

  


Dom som ville i skolan skulle skrapa ihop ett litet lag, minst 8 st.

Som tur blev vi tjejerna precis 8 st puhh.

En sak som då kanske var lite mindre bra var ju att vi 7 hade match mot dom i Tanum.

7,8 och 9.

Jag stod ju då i mål vid 9:orna. Hemskt, men ändå helt okej.

Räddade runt 5 bollar medans resten då råkade av någon slump komma förbi.

Det var ju ändå 9:or vi körde emot och ivår klass är det en tjej som spelar fotboll.

Och typ två andra och jag som spelat lite innan som hobby.

Så antar att vi var awesome asså.

Inget mål gjorde vi, men vadå? Vi ställde upp. So what?


Ingen ridning idag. Astrött D:

Orkar inget, dessutom ser det ut att regna..

Om jag går ut hade jag bara blivit förbannad på allt. Känner mig själv asså.


      

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards