Christina och Julia

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Christina och Julia - 10 november 2012 17:29


Niall han ljushårige är Sjukt söt och sjunger som en Gud!

Jag är inget fan till One direction. Men han är underbar.

Sen tycker jag ju at Harrys leende är sjukt sött och Zayn har fina ögon.

Men Niall klaschar ut alla!


          

Av Christina och Julia - 10 november 2012 17:00

Inget att skriva om..

Vart på ridskolan idag, sista gången och det gick hyffsat (staaaav)

En sak jag måste börja med är att Josefin är en sjukt bra tränare. Puhh

Kommer säkert ha fullt med träningsvärk imorgon..


Till ingenting då. Ramlade av Pontus idag (y)

Då har jag bara Sandie kvar då. haha

För er som tror att det bara var något litet åt sidan skutt.

Så kan jag redan säga, nej!


Pontus blev rädd, rusade bakåt så han nästan ramlade själv. Jag hade nyss tagit ur fötterna ur stigbyglarna.

Han rusade, han märkte då att han var nära stängslet och drog sig snabbt åt sidan. Wipps så sitter jag på marken. Haha

Men det ända jag fick var jävligt ont i sidan. Skrapsår och stort blåmärke på en sidan av röven.. Fail


Japp så nu vet ni det..

Ointressant fakta. I know ♥


      

Presentation


Hejsan!
Julia och Christina heter vi som driver denna blogg och är 13 år gamla!
Vår fritid går till vänner, familj, hästar och Christina håller även på med och tävlar i skytte.
Instagram - @hoglund99christina @berntssonjulia

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av på bloggen?
 Outfits
 Hästar
 Vår vardag
 Videoinlägg
 Bilder
 Hiss or diss

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Hästar/ridning


Ovido - Quiz & Flashcards